သႀကၤန္နီးတိုုင္း ထၾကြလာသည္


သႀကၤန္နီးတိုင္း ထၾကြလာသည့္ စာနာမႈမဲ့ စိတ္႐ိုင္းမ်ားႏွင့္ပတ္သက္ ၍သႀကၤန္ကာလရက္ရွည္႐ံုးပိတ္ ရက္နီးေလၿပီ။ ရန္ကုန္မွ ဇာတိနယ္ ေျမမ်ားသို႔ ျပန္ၾကမည့္သူမ်ား အေဝးေျပးေမာ္ေတာ္ယာဥ္လက္မွတ္ ဝယ္ယူသည့္အခါ ႏွစ္စဥ္ၾကံဳေတြ႕ ေနရသည့္စိတ္ဒုကၡမ်ား၊ အခက္ အခဲမ်ား ယခုႏွစ္လည္းၾကားလာရ ျပန္သည္။ စာေရးသူလည္းကိုယ္ တိုင္မၾကံံဳေတြ႕ရသည့္တိုင္ မိသား စုဝင္တစ္ဦး၏ အေတြ႕အၾကံဳကို ကိုယ္ၾကံဳေတြ႕ရသကဲ့သို႔ ခံစား လိုက္ရသည္။ အေျခအေနေပၚစဥ္း စားႏိုင္ရန္ျဖစ္ရပ္ကို အက်ဥ္းအား ျဖင့္သိေစခ်င္သည္။

သြားမည့္ခရီး-မင္းဘူး လက္ မွတ္ ဝယ္သည့္ရက္၊ အခ်ိန္-မတ္ ၁၅ရက္ မြန္းလြဲ ၂နာရီဝန္းက်င္၊ ခရီးသြားမည့္ရက္-ဧၿပီ ၁ဝ ရက္ လက္မွတ္ဝယ္သည့္ရက္ႏွင့္ ခရီး သြားမည့္ရက္ကြာခ်ိန္၂၅ရက္၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဂိတ္အမည္- ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးကားဝင္း၊ လက္မွတ္ေပၚတြင္ ေရးေပးသည့္ တန္ဖိုးက်ပ္ ၉ဝဝဝ၊ လက္မွတ္ ေရာင္းသူကို အမွန္ေပးရေသာ ေငြမွာက်ပ္၁၅ဝဝဝ၊ လက္မွတ္ ေရာင္းသူ(အမ်ဳိးသမီး)ေျပာစကား -''လက္မွတ္မွာ ၉ဝဝဝ ပဲေရးမွာ ၁၅ဝဝဝ ေပးရမယ္။ ႀကိဳက္မွ ယူ ပါ''လက္မွတ္ဝယ္သူ ေျပာစကား ''ၾကားခံုေရာတင္ဦးမွာလား'' လက္မွတ္ေရာင္းသူျပန္ေျဖစကား ''ေျပာလို႔မေသးဘူး။ တင္ဖို႔ေတာ့ အစီအစဥ္ရွိတယ္''
ဇနီးျဖစ္သူကသႀကၤန္ပိတ္ရက္ အတြင္း ေမြးရပ္ဇာတိမင္းဘူးကို ျပန္မည့္ ေဆြနီးမ်ဳိးစပ္တစ္ဦးအ တြက္ လက္မွတ္သြားဝယ္ေပးခ်ိန္ တြင္ၾကံဳခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။ သႀကၤန္ ခ်ိန္နီးကပ္ေလ ဝယ္ရခက္ခဲေလ ျဖစ္ခဲ့သည့္ ယမန္ႏွစ္မ်ားအေတြ႕ အၾကံဳမ်ားအရ ေစာေစာစီးစီးသြား ေရာက္ဝယ္ယူခဲ့ရာတြင္ ဤသို႔ၾကံဳ ခဲ့ရျခင္းျဖစ္သည္။

ႏွစ္စဥ္ႏွစ္တိုင္း သည္အခ်ိန္ ေရာက္လွ်င္ၾကံဳေတြ႕ေနက် အျဖစ္ အပ်က္တစ္ခုျဖစ္သျဖင့္ မထူးဆန္း ေသာ္လည္းျဖစ္ပ်က္ေနသည့္အေျခ အေနကို တာဝန္ရွိသူတစ္စံုတစ္ ေယာက္၊ အဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕သို႔ ေျပာျပ၍ ရင္ဖြင့္ခ်င္သည့္စိတ္ျဖစ္လာမိသည္။ ထိုအေျခအေနႏွင့္တုိက္ဆိုင္စြာ မတ္လ တတိယပတ္ေလာက္မွစ၍ ဂ်ာနယ္မ်ား၊သတင္းစာမ်ား၌ အေဝး ေျပးကားလက္မွတ္မ်ား ေစ်းႏႈန္း ပိုတင္ေရာင္းပါက ေျဖရွင္းေပးမည္ ဟု သတင္းမ်ားကို မၾကာခဏ ဖတ္ရျခင္း၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး မထသ(ဗဟို)မွ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ ရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီး အေဝးေျပး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ေကာ္မတီဥကၠ႒တို႔ ၏ေျပာဆိုခ်က္မ်ားကို သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ားတြင္ ထပ္ခါထပ္ခါ ဖတ္႐ႈခဲ့ရျခင္းေၾကာင့္ ၄င္းတို႔ထံ အားကိုးတႀကီး ေျပာျပခ်င္စိတ္ျဖစ္ သြားခဲ့သည္။ ၂၇-၃-၂ဝ၁၅ရက္ ေန႔လယ္တြင္ မိတ္ေဆြတစ္ဦးထံမွ ဖုန္းနံပါတ္ရလာ၍ ရန္ကုန္တုိင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းေပါင္းစံု ထိန္း သိမ္းေရးေကာ္မတီ(ဗဟို)မွ ဦးလွ ေအာင္(ဝ၉-၇၃၂ဝဝ၄၄၄)ဆိုသူကို ဆက္သြယ္ေျပာဆိုရာ ၄င္းက အေဝးေျပးလိုင္းႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ ဦးၫြန္႔ေဝ(ဝ၉-၅ဝ၁၇၃၇၆)ဆိုသူ ကို ဆက္သြယ္ရန္ လမ္းၫႊန္ေပး သည္။ စာေရးသူက ဦးၫြန္႔ေဝ ဆိုသူကို ဖုန္းဆက္သြယ္ရာအေဝး ခရီးကိုကားေမာင္းသြားေနေၾကာင္း ေျပာသည္ကိုသာ ၾကားလိုက္ရၿပီး ဖုန္းအဆက္အသြယ္ ျပတ္သြား သည္။ စာေရးသူစိတ္ေလ်ာ့လိုက္ သည္။ ဖုန္းနံပါတ္ေပးခဲ့သည့္ ဦးလွေအာင္ကို ထိုအေျခအေနႏွင့္ ပတ္သက္၍ေျပာျပရန္ ျပန္လည္ ဆက္သြယ္ေသာအခါ ဦးလွေအာင္ ကစိတ္ရွည္လက္ရွည္ ျပန္လည္ ေျပာၿပီး အနီးကပ္တာဝန္ယူေျဖ ရွင္းေပးႏိုင္မည့္သူ ဦးမ်ဳိးဝင္း (ဝ၉-၅ဝ၆၅၃၈၆)ဆိုသူ၏ ဖုန္း နံပါတ္ကို ထပ္မံေပးသည္။ ဦးမ်ဳိး ဝင္းဆိုသူကို ထိုည ၇နာရီေက်ာ္ ေလာက္မွ ဆက္သြယ္ခဲ့ၿပီးအေျခ အေနကို အေသးစိတ္ေျပာျပျဖစ္ခဲ့ သည္။ စာေရးသူအေနျဖင့္ မိမိတို႔ ပိုေပးလိုက္ရသည့္ေငြ ျပန္အမ္းေပး ေစလို၍ မဟုတ္ဘဲ မိမိတို႔အပါ အဝင္ နယ္ျပန္ခရီးသည္မ်ားစြာ ႏွစ္တိုင္းခံစားေနရသည့္စာနာစိတ္မဲ့ ေအးဓားျပတိုက္ေနသည့္အေျခအေန မ်ားကို ေျဖရွင္းေပးႏုိင္မည့္အဖြဲ႕သို႔ တာဝန္သိျပည္သူတစ္ဦးအေနျဖင့္ အသိေပးျခင္းသာျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။

၃-၄-၂ဝ၁၅ရက္ နံနက္ အိပ္ရာ ႏိုးႏိုးခ်င္းၾကည့္မိေသာ ျမန္မာ့ ႐ုပ္ျမင္သံၾကားသတင္းတြင္ ေနျပည္ ေတာ္အေျခစိုက္ အေဝးေျပးကား လက္မွတ္မ်ား ေစ်းႏႈန္းတိုးျမႇင့္ မေရာင္းခ်ႏုိင္ေအာင္ ႀကီးၾကပ္ ေဆာင္ရြက္ေနေၾကာင္း၊အျခားေဒသ မ်ား၊ ေနျပည္ေတာ္သို႔ ဝင္ေရာက္ လာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို စနစ္တက်စစ္ေဆးကြပ္ကဲသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ စိစစ္ေရးအဖြဲ႕မ်ားဖြဲ႕၍ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ားႏွင့္ အင္ တာဗ်ဴးတြင္လည္း ေဂ်ေဂ်အိပ္စပက္ လိုင္းမွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးေျပာ ၾကားရာတြင္ လက္မွတ္ေစ်းတင္ ၿပီးေရာင္းျခင္းသည္ ခရီးသြား ျပည္သူမ်ားအတြက္လည္းမေကာင္း၊ ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္လုိင္း(ဂိတ္)လည္း သိကၡာက်၊ တာဝန္ရွိအဖြဲ႕အစည္း အတြက္လည္း တာဝန္မေက်ရာက် ေၾကာင္း၊ မေကာင္းေၾကာင္း ျပန္ လည္ေျဖသည့္ စကားကိုၾကား လိုက္ရသည္။

ရန္ကုန္ ေအာင္မဂၤလာအေဝး ေျပးကားဝင္းအတြင္းတြင္မူ မတ္ လလယ္ေလာက္မွ ယခုအခ်ိန္ အထိ သႀကၤန္ပိတ္ရက္နယ္ျပန္ခရီး သည္တို႔၏ လက္မွတ္ဝယ္ယူေရး အခက္အခဲ၊ စိတ္ေသာကသံမ်ားကို အရပ္ထဲ၊ သတင္းစာ၊ ဂ်ာနယ္မ်ား မွလည္းေကာင္း ယခင္ႏွစ္မ်ား အတိုင္းၾကားေနရဆဲ။ သႀကၤန္ ကာလ ရန္ကုန္မွ ဇာတိေျမျပန္သူ အမ်ားစုမွာ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ကိုယ္တိုင္စားဝတ္ေန ေရးႏွင့္ ဇာတိေဒသမွ မိသားစုမ်ား အတြက္ ဝင္ေငြ႐ုန္းကန္ရွာေဖြၾက သူမ်ားျဖစ္ၿပီး သႀကၤန္ပိတ္ရက္ တစ္ပတ္ဆယ္ရက္ခန္႕တြင္ စိတ္ေရာ၊ လူပါ အပန္းေျဖရင္း မိသားစုမ်ား ကို ေတြ႕ခ်င္စိတ္ျဖင့္ျပန္ၾကျခင္းျဖစ္ သည္။ စာနာမႈမ်ားရွိေစခ်င္သည္။ ထိုအေျခအေနမ်ားကို စဥ္းစားမိ ရင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဂိတ္မ်ား၏ ခရီးသည္မ်ားအေပၚသေဘာထား၊ တာဝန္ရွိအဖြဲ႕အစည္းမ်ားအေပၚ သေဘာထား၊ တာဝန္ရွိအဖြဲ႕မ်ားက ျပည္သူမ်ား၏ အခက္အခဲကို ႐ႈျမင္ ပံုႏွင့္ေျဖရွင္းပံုစသျဖင့္ အေျခအေန အမ်ဳိးမ်ဳိးအေပၚအေတြးမ်ားစြာ ျဖစ္ေပၚလာခဲ့သည္။ ျပည္သူဗဟိုျပဳ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးစနစ္ကို ဦးတည္လ်က္ ျပည္သူ႕မ်ား၏ အခက္အခဲမ်ားကို ေလ့လာ၍ ျဖည့္ဆည္းေပးေနေသာ ယခုကဲ့သို႕အခ်ိန္အခါမ်ဳိးတြင္ ျပည္သူ မ်ား မည္သူတို႔ေၾကာင့္၊ မည္သို႔ အခက္အခဲျဖစ္ေနသည္၊ မည္သည္ တို႔က မည္သို႔မည္ပံုေျဖရွင္းေပးေန သည္ကိုလည္း သက္ဆိုင္ရာနယ္ ေျမေဒသအႀကီးအကဲမ်ားႏွင့္ တာဝန္ ရွိသူအႀကီးအကဲမ်ားကို အမ်ားျပည္ သူတို႔ ကိုယ္စားေျပာျပလိုသည့္ ဆႏၵ မ်ားျဖစ္လာကာ ဤေဆာင္းပါးကို ေရးမိျခင္းျဖစ္သည္။ စာေရးသူ ဆက္သြယ္မိေသာ တာဝန္ရွိသူ မ်ားသည္လည္း နည္းလမ္းအမ်ဳိး မ်ဳိးျဖင့္ ေျဖရွင္းေနၾကလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကသည္။ေျဖရွင္းရင္းနည္းလမ္း ေကာင္းမ်ား ရရွိပါေစဟုလည္း ဆုေတာင္းမိသည္။ ျပႆနာ ေျပလည္ေစလိုေသာစိတ္ ေစတနာ ျဖင့္ စဥ္းစားမိေသာ စာေရးသူ၏ အၾကံျပဳခ်က္အခ်ိဳ႕မွာ ေအာက္ပါ အတိုင္းျဖစ္သည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ားႏွင့္ ညိႇႏႈိင္း ျခင္း
တာဝန္ရွိသည့္အဖြဲ႕သည္ ေအာင္ မဂၤလာအေဝးေျပးကားဝင္းကို အေျချပဳသည့္ ဂိတ္ျဖစ္ေစ၊ နယ္ ေဒသမ်ားမွ ဆိုက္ေရာက္သည့္ ဂိတ္ျဖစ္ေစ ထိုေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ဂိတ္မ်ားမွ တာဝန္ရွိသူမ်ားကို အစည္းအေဝးေခၚယူ၍ ညိႇႏႈိင္း ေဆာင္ရြက္ျခင္း၊ အစီအစဥ္မ်ား၊ စည္းကမ္းမ်ား၊ အေရးယူမႈမ်ား၊ ေဆာင္ရြက္မႈမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ အသိေပးျခင္း၊ ျဖန္႔ေဝျခင္း၊ သိရွိ ေၾကာင္း လက္မွတ္ေရးထိုးေစ ျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္ထားသင့္သည္။

အမ်ားျပည္သူကို သတင္းေပးျခင္း
ေအာင္မဂၤလာအေဝးေျပးကား ဝန္းကြင္း၏ လူျမင္ကြင္းေနရာမ်ား တြင္ ေၾကာ္ျငာဘုတ္ႀကီးျဖင့္လည္း ေကာင္း၊ မီဒီယာဂ်ာနယ္၊သတင္း စာမ်ားတြင္ သတင္းသေဘာ မဟုတ္ဘဲ ေၾကညာခ်က္အေနျဖင့္ ခရီးသည္မ်ားအေနျဖင့္ သႀကၤန္ျပန္ ကားလက္မွတ္မ်ားကို ပြဲစားမ်ား တြင္ ဝယ္ယူျခင္းမျပဳဘဲ ပင္ရင္း ဂိတ္တြင္ ခရီးသည္၏မွတ္ပံုတင္ ျပ၍ ဝယ္ယူေရးအၾကံျပဳရန္ႏွင့္ လက္မွတ္ေစ်းႏႈန္းပိုေပးရပါက တိုင္ၾကားႏိုင္သည့္ အဖြဲ႕၊ လိပ္စာ၊ တာဝန္ရွိသူမ်ား၊ ဖုန္းနံပါတ္မ်ား ကို ထည့္သြင္းေရးသားေၾကညာ ထားသင့္သည္။

ပံ့ပိုးမႈအကူအညီရယူျခင္း
တိုင္ၾကားမႈေျဖရွင္းရာတြင္ လိုအပ္ပါက အေထာက္အကူမ်ား ရရွိေရးအတြက္ သက္ဆိုင္ရာနယ္ ေျမ၊ ေဒသဆိုင္ရာအာဏာပိုင္မ်ား၊ ဆက္စပ္အဖြဲ႕အစည္းမ်ားႏွင့္ ႀကိဳ တင္ခ်ိတ္ဆက္မႈမ်ား စီစဥ္ထား သင့္သည္။
တာဝန္ယူေျဖရွင္းေပးသည့္အဖြဲ႕ လုပ္ေဆာင္သင့္သည့္အခ်က္မ်ား လိုက္ပါစီးနင္းမည့္ ခရီးသည္ မွတ္ပံုတင္ျပႏိုင္မွ (သို႔မဟုတ္) မွတ္ပံုတင္နံပါတ္ေျပာႏိုင္မွသာ လက္မွတ္ေရာင္းရန္ႏွင့္ မွတ္ပံုတင္ နံပါတ္ကို လက္မွတ္ေရာင္းမွတ္ တမ္း သို႔မဟုတ္ ွနေအငညါ စူေည တြင္တစ္ၿပိဳင္နက္မျဖစ္မေနေရးမွတ္ ရန္အတြက္ ဂိတ္မ်ားသို႕ ညႊန္ၾကား ထားျခင္း။ အကယ္၍ ခရီးသည္ အေျပာင္းအလဲျဖစ္ပါက မူလဝယ္ ယူသည့္ခရီးသည္က ဂိတ္သို႔ အေၾကာင္းၾကားေပး၍ စီးနင္းမည့္ ခရီးသည္၏ မွတ္ပံုတင္နံပါတ္ ျပန္လည္ေပးရန္အတြက္ ခရီးသည္ မ်ားကို ႀကိဳတင္ေျပာထားရန္ ဂိတ္ မ်ားသို႔ ညႊန္ၾကားထားျခင္း၊ တိုင္ ၾကားလာသူ၏စိတ္ဆႏၵေပၚမူတည္ ၍ ကူညီေပးျခင္း။(ပိုေငြလိုခ်င္ပါက ျပန္အမ္းေပးႏိုင္ရန္စီစဥ္ေပးျခင္း၊ ေငြမလိုခ်င္ဘဲ အေရးယူေပးရန္သာ သို႔မဟုတ္ အသိေပးတိုင္ၾကား႐ံု သာျဖစ္ပါက အေရးယူမႈအစီ အစဥ္ကို ရွင္းလင္းေျပာျပျခင္း)
တိုင္ၾကားခံရသည့္ ဂိတ္ကို ေခၚယူအသိေပးျခင္း၊ မွတ္တမ္း တင္ထားျခင္း၊ ညိႇႏႈိင္းေျဖရွင္းေပး ျခင္း၊ တိုင္ၾကားသူ စိတ္အေႏွာင့္ အယွက္ႏွင့္ေဘးအႏၲရာယ္မျဖစ္ေစ ေရး ဂိတ္ကို တာဝန္ယူေစျခင္း၊
တိုင္ၾကားမႈတြင္ေစ်းႏႈန္းလက္မွတ္ ကို ဂိတ္မွဝယ္ယူခဲ့ျခင္းေလာ၊ပြဲစား ထံမွ ဝယ္ယူခဲ့ျခင္းေလာဆိုသည္ မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ခရီးသည္ႏွင့္ လက္မွတ္ေကာင္တာအၾကား မရွင္း မလင္းျဖစ္သည့္အခါ လက္မွတ္ ေရာင္းမွတ္တမ္း သို႔မဟုတ္ Seating plan စာရြက္တြင္ မွတ္ထား သည့္ မွတ္ပံုတင္ႏွင့္ တိုက္ဆိုင္ စစ္ေဆး၍ ေျဖရွင္းေပးျခင္း။

မွတ္တမ္းမ်ားထားရွိျခင္း
တိုင္ၾကားမႈမ်ားကို ျပဳစုမွတ္ တမ္းျပဳထားရွိျခင္း၊(တိုင္ၾကားသူ၊ တိုင္ၾကားခံရသည့္ဂိတ္၊ ေျဖရွင္း ပံု၊ တိုင္ၾကားသူကိုစိတ္အေႏွာင့္ အယွက္ႏွင့္ ေဘးအႏၲရာယ္ေပး ျခင္းမျပဳရန္ ဝန္ခံကတိစသျဖင့္)
ေမာ္ေတာ္ယဥ္ဂိတ္အသီးသီး၏ သႀကၤန္ျပန္လက္မွတ္စတင္ေရာင္း ခ်မည့္အခ်ိန္ႏွင့္ ေနာက္ဆံုးရက္၊ အေရာင္းပိတ္ခ်ိန္၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စီးေရ သတင္းအခ်က္အလက္ မ်ား၊ ျဖစ္ႏိုင္လွ်င္ ေန႕စဥ္လက္မွတ္ ေရာင္းခ်သည့္ အေျခအေန။ အနီး ကပ္ ထပ္တိုးေမာ္ေတာ္ယဥ္ရွိပါ က ထပ္တိုးသည့္ အစီးေရ။

မွတ္တမ္းမ်ားကိုစိစစ္သံုးသပ္ျခင္း ႏွင့္ အေရးယူေဆာင္ရြက္ျခင္း
သႀကၤန္ကာလအလြန္တြင္ တိုင္ၾကားမႈမွတ္တမ္းမ်ားအေပၚ စိစစ္သံုးသပ္မႈမ်ားျပဳလုပ္၍ ရရွိ လာေသာ အေျခအေနမ်ားကို ဆက္စပ္မႈရွိေသာ အဖဲြ႕မ်ား၊ ဌာန မ်ား၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဂိတ္မ်ားသို႔ ဖိတ္ၾကား၊ အသိေပးမႈျပဳလုပ္သင့္ သည္။

တိုင္ၾကားခံရမႈအေရအတြက္၊ ေျဖရွင္းမႈအေျခအေနမ်ားေပၚမူတည္ ၍ ဒဏ္ေၾကးအနည္းအမ်ားမွစ၍ ႀကီးမားေသာျပစ္ဒဏ္ေပး၊ အေရး ယူမႈမ်ားကို သက္ဆိုင္ရာဌာနမ်ား၊ ေဒသဆိုင္ရာ အုပ္ခ်ဳပ္ေရးအဖဲြ႕မ်ားႏွင့္ တင္ျပ၍အေရးယူမႈျပဳသင့္သည္။

အေရးယူေဆာင္ရြက္ၿပီးပါက အေရးယူမႈအေျခအေနကို အေဝး ေျပးဝင္းအတြင္းျမင္သာေသာေနရာ တြင္ေၾကညာျခင္း၊ မီဒီယာမ်ားမွ တစ္ဆင့္ေၾကညာျခင္းတို႔ျပဳလုပ္ ေပးသင့္သည္။

(စာၾကြင္း။ေဆာင္းပါးထဲတြင္ စာေရးသူဆက္သြယ္မိသည့္ တာဝန္ ရွိသူအခ်ိဳ႕ကို ၄င္းတို႔၏အမည္ႏွင့္ ဖုန္းနံပါတ္ကိုပါ ယွဥ္တဲြေရးသား ေဖာ္ျပရျခင္းမွာ အခက္အခဲၾကံဳ ေတြ႕ရေသာ ခရီးသည္မ်ားအတြက္ တိုင္ၾကားလိုသည့္အခါ အေထာက္ အကူ ျဖစ္ေစရန္ရည္ရြယ္လ်က္ ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ ဤ ေဆာင္းပါးသည္ ေစ်းႏႈန္းမွန္ကန္ စြာေရာင္းခ်သည့္ သိကၡာရွိသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းမ်ားကို မရည္ ရြယ္ပါေၾကာင္း)

ျပည့္ဝန္ထမ္းမွတ္တမ္းရွင္
The Union Daily
http://uniondaily.net
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment