လႈိင္ၿမိဳ႕နယ္ အထက(၃)မွ နဝမတန္းေက်ာင္းသူ ၁၄ ဦးကုိ ဘုံေပ်ာက္ပရေလာကသားမ်ား ဝင္ပူးသည္ ဟုဆုိကာ ေနရာေတာင္းခံမႈျဖစ္ပြား




လႈိင္ၿမိဳ႕နယ္အမွတ္(၃)အေျခခံပညာအထက္တန္းေက်ာင္းတြင္ နဝမတန္းေက်ာင္းသူ ၁၄ ဦးကုိ ပရ ေလာကသားမ်ားဝင္ေရာက္ပူးကပ္ၿပီး ေနစရာေတာင္းခံမႈျဖစ္ပြားခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ယင္းကဲ့သုိ႔ျဖစ္ပြားရျခင္းမွာ အမွတ္ (၃) အထက္တန္းေက်ာင္း၏ ေနာက္ေက်ာဘက္ရွိ ေက်ာင္းေဆာင္ အေဟာင္းကုိ ဖ်က္သိမ္းၿပီး အသစ္ျပန္လည္ေဆာက္လုပ္လ်က္ရွိရာ အဆုိပါေက်ာင္းေဆာင္ေဟာင္း တြင္ယခင္ေနထုိင္ခဲ့ေသာ ပရေလာကသားမ်ားသည္ ေနထုိင္စရာမရွိသျဖင့္ ေက်ာင္းသူမ်ားကုိ ဝင္ ေရာက္ပူးကပ္ၿပီး ေနရာထုိင္ခင္းႏွင့္ အစားအေသာက္မ်ားကုိ ေတာင္ခံခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အဆုိပါ ေက်ာင္းႏွင့္ ေက်ာင္းသားမိဘအခ်ဳိ႕ထံမွ သိရသည္။

“ဆရာမတုိ႔ေက်ာင္းအေနာက္က ေက်ာင္းေဆာင္အေဟာင္းက ျပန္ေဆာက္ဖုိ႔အတြက္ အထက္ကုိစာ တင္ၿပီး ေတာင္းထားခဲ့တယ္။ ဌာနကခြင့္ျပဳေတာ့ ဆရာမတုိ႔ကလဲ ျပန္ျပင္ၿပီးေတာ့ ေဆာက္တာေပါ့။ အဲဒီေက်ာင္းေဆာင္မွာေနတဲ့ ပရေလာကသားေတြက ေနစရာမရွိလုိ႔ ေက်ာင္းသူေတြကုိလာပူးၿပီး ေနစ ရာေတာင္းတာျဖစ္မွာပါ။ က်န္တာေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ပါဘူး” ဟု အမွတ္(၃)အေျခခံပညာ အထက္တန္း ေက်ာင္းမွဆရာမတစ္ဦးက ေျပာသည္။

ျဖစ္စဥ္မွာ ယခုလ ၁၆ ရက္ နံနက္ ၁၀ နာရီခန္႔မွ စတင္ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ပထမဆုံးေသာပရေလာ ကသားတစ္ဦးသည္ ေက်ာင္းသူတစ္ဦးကုိ ဝင္ေရာက္ပူးကပ္ၿပီးေနာက္ ပရေလာကသား ေနာက္ထပ္ သုံးဦးသည္ ေက်ာင္းသူေနာက္ထပ္သုံးဦးအား ထပ္မံဝင္ေရာက္ပူးကပ္ခဲ့ေၾကာင္း၊ ယင္းအတြက္ ဘုန္း ႀကီးတစ္ပါးအား ပင့္ေဆာင္ၿပီးပူးကပ္ျခင္းမ်ားအား ဖယ္ရွားေသာ္လည္း မရခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။

“ဦးသမီးကုိယ္တုိင္ အပူးခံခဲ့ရတာပါ။ ဦးကေရႊရင္ေက်ာ္ထုိးထားေတာ့ ရမလားဆုိၿပီးသြားၿပီးေတာ့ ကေလးေတြကုိ လုပ္ေပးတယ္။ ဒါေပမဲ့ကေလးတစ္ဦးဆီကုိ ထပ္ၿပီးသြားပူးတယ္။ ဦးသမီးက ဦးကုိလုံး ဝမမွတ္မိဘူး။ မ်က္လုံးကလဲ ျပဴးၾကည့္ေနတယ္။ ဆံပင္ေတြကလဲ ဖြာလန္က်ဲေနတယ္။ အဲဒါနဲ႔ဘုန္း ႀကီးပင့္မွရမယ္ဆုိၿပီး ဆရာေတာ္တစ္ပါးကုိ သြားပင့္တယ္။ အဲဒီဆရာေတာ္နဲ႔မရေတာ့ ဆရာႀကီးတစ္ပါး ကုိသြားပင့္ေတာ့မွ ဘာလုိ႔ပူးရတယ္ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းကုိသိခဲ့ရတယ္” ဟု ဝင္ေရာက္ပူးကပ္ခံခဲ့ရေသာ ေက်ာင္းသူတစ္ဦး၏ ဖခင္ျဖစ္သူက ေျပာသည္။

ယင္းကဲ့သုိ႔ဝင္ေရာက္ပူးကပ္ေသာ ပရေလာကသားဆုိသူမ်ားမွာ လြန္ခဲ့ေသာ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ခန္႔က ယင္းေက်ာင္းတြင္ တက္ေရာက္ေနေသာ ေက်ာင္းသူေလးဦးျဖစ္ၿပီး ယင္းတို႔သည္ အင္းလ်ားကန္တြင္ ေရနစ္ေသဆုံးခဲ့ၾကၿပီး ေက်ာင္းတြင္မကၽြတ္မလြတ္ဘဝျဖင့္ ေနထုိင္ေနၾကသူမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ပူးကပ္ ေနစဥ္ဆရာေတာ္ႀကီးအား ေျပာျပခဲ့သည္။

ဝင္ေရာက္ပူးကပ္ခံခဲ့ရေသာ ေက်ာင္းသူတစ္ဦး၏ ဖခင္ျဖစ္သူက “ဦးကျဖစ္ကတည္းက အစအဆုံး အဲဒီေနရာမွာရွိေနတာ။ ဆရာေတာ္ႀကီးေရာက္လာေတာ့ ပရေလာကသားေတြက သူတို႔ေနစရာမရွိတဲ့ အတြက္ ေနစရာေတာင္းတာ၊ စားစရာလဲေပးရမယ္ဆုိၿပီးေျပာတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဆရာေတာ္ႀကီးက စားစ ရာကေတာ့ ကုိယ့္ဟာကုိယ္ရွာစားၾက ေနစရာကုိေတာ့ ေက်ာင္းထဲမွာရွိတဲ့ အပင္တစ္ပင္မွာ စီစဥ္ေပး တယ္။ ဒါေပမဲ့သူတို႔က အဲဒီ့အပင္မွာ တျခားပရေလာကသားေတြရွိတယ္။ မရဘူးဆုိၿပီးေျပာေတာ့ ဆရာေတာ္ႀကီးက ေနာက္အပင္တစ္ပင္မွာ ေတာင္းပန္ၿပီးေတာ့ သူတို႔ကုိေနရာစီစဥ္ေပးလုိက္တယ္။ အဲဒီ့ေနာက္ သူတို႔ျပန္ထြက္သြားၾကတာပါပဲ” ဟု ေျပာျပသည္။

“ကၽြန္ေတာ္က ဒီေက်ာင္းမွာ သရဲပူးတာျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ မိဘေတြဝ႐ုန္းသုန္းကားမျဖစ္ေအာင္လုိ႔ ေက်ာင္းမွာလာေနေပးတာပါ” ဟု အဆုိပါေက်ာင္းတြင္လုံၿခံဳေရးယူခဲ့ေသာ ရဲတပ္ဖြဲ႕ဝင္တစ္ဦးက ေျပာ သည္။

ယင္းကဲ့သုိ႔ ျဖစ္ပြားျခင္းအား ရပ္ကြက္အတြင္းရွိ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေဟာင္းမ်ားက ယင္းတို႔၏ သားသမီးမ်ားထပ္မံေႏွာင့္ယွက္ျခင္း မခံရေစရန္အတြက္ ၂၄ နာရီပ႒ာန္းရြတ္ဖတ္ျခင္းမ်ားကုိ ျပဳလုပ္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

ဝင္ေရာက္ပူးကပ္ျခင္းမ်ားျဖစ္ပြားသည္မွာ နံနက္ ၁၀ နာရီဝန္းက်င္မွ ၁၂ နာရီေက်ာ္အထိ ေက်ာင္းသူ တစ္ဦးၿပီးတစ္ဦး ကူးေျပာင္းပူးကပ္ျခင္းမ်ားျဖစ္ခဲ့ၿပီး ေက်ာင္းသူ ၁၄ ဦးအထိ ဝင္ေရာက္ပူးကပ္မႈခံခဲ့ရ ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ မြန္းလြဲ ၁ နာရီခန္႔မွစတင္ၿပီး ေက်ာင္းသူေလးဦးတြင္သာ ပူးကပ္ေနခဲ့ေၾကာင္း အဆုိ ပါေက်ာင္းသူမ်ားကုိ ပူးကပ္ေနသည့္အခ်ိန္သည္ ၁ နာရီေက်ာ္ခန္႔ၾကာျမင့္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

ရပ္ကြက္ေနျပည္သူတစ္ဦးက “ဒီေက်ာင္းက ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဖြင့္လာခဲ့တဲ့ေက်ာင္း ပါ။ တစ္ခါမွဒီလုိမျဖစ္ဖူးပါဘူး။ ဒါပထမဆံုးျဖစ္တာပါပဲ။ ဒီကိစၥမျဖစ္ခင္က ေက်ာင္းအိမ္သာမွာကေလး ေတြက လက္ႀကီးတစ္ခုေတြ႕တယ္ဆုိၿပီး ေျပာတယ္။ သတိေပးတဲ့သေဘာထင္ပါတယ္။ ဆရာမေတြ က ကေလးေတြေပါက္ကရေျပာတယ္ထင္တာေပါ့။ အခုေက်ာင္းကအပင္တစ္ပင္မွာ သူတို႔ကုိေနစရာ ေပးထားၿပီးေတာ့ ဒီေန႔အတြက္ စားစရာကုိလဲျပင္ေပးထားရတယ္။ ေနာက္ေန႔ေတြဘယ္လုိလာမလဲ ေတာ့မသိဘူး။ မိဘေတြကေတာ့ ေတာ္ေတာ္စုိးရိမ္ေနၾကမွာပါ” ဟု ေျပာသည္။

Democracy Today Daily

စက္တင္ဘာလ (၁၇) ရက္၊ ၂၀၁၅ ခုႏွစ္
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment