ရန္ကုန္ - ေနျပည္ေတာ္ အျမန္လမ္း ကုိယ္ပုိင္ယာဥ္မ်ား အထူးသတိထား 18 April 2015 20:16(+0630) (လြန္ခဲ့ေသာ 15 နာရီ ခန္႔က)


 အခုတင္ျပမွာကေတာ့ မတ္လ ၃၀ ရက္ေန႔ ရန္ကုန္မွ ေနျပည္ေတာ္ ခရီးစဥ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ရန္ကုန္က ၁း၃၀ နာရီ အျမန္လမ္း တိုးဂိတ္ကို ေရာက္ေတာ့ ၂း၀၀ နာရီ(ေန႔လည္) တိုးဂိတ္မွာ လမ္းခြန္ေပးေဆာင္ျပီး Van-9F-**** အျဖဴေရာင္ကို သားငယ္ျဖစ္သူကေမာင္း၊ ကားေပၚမွာ မိသားစု ၅ ဦး၊ က်ား ၄ ဦး၊ မ ၁ ဦး စီးနင္း လာခဲ့ၾကပါတယ္။

ေန႔ခင္းဖက္ကို တမင္ေရြးခ်ယ္ခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။ သတင္းသမားျဖစ္လို႔ ဓာတ္ပံုေလး ရိုက္ႏိုင္ေအာင္ရယ္၊ ပတ္၀န္းက်င္အေျခအေန ေလ့လာႏိုင္ေအာင္ရယ္ ျဖစ္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ညဖက္အျမန္လမ္းကို ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္နဲ႔ မျဖတ္ရဲတာလည္းပါတယ္။ လမ္းခရီးတေလွ်ာက္ ကီလို ၈၀ ထက္ ပိုျပီးမေမာင္းခဲ့ပါဘူး။ အျမန္လမ္းေၾကာ တေလွ်ာက္ ကားလဲရွင္း၊ လူလဲရွင္း၊ လံုၿခံဳေရးတာ၀န္ယူထားတဲ့ အျမန္လမ္းရဲတပ္ဖဲြ႕၀င္ေတြကို ရန္ကုန္မွ ေနျပည္ေတာ္ေရာက္တဲ့အထိ မေတြ႕ခဲ့ရပါဘူး။

မိုင္တိုင္ ၈၀ ေက်ာ္မွာ ထူးျခားမႈတခုကို သတိထားမိပါတယ္။ ဘာေတြလဲဆိုေတာ့ ဆိုင္ကယ္ေတြ လမ္း ေျပာင္းျပန္ေမာင္းတာ ၃ ႀကိမ္ႀကံဳရသလို မိုင္တိုင္ ၁၀၀ နားမွာ စာေရးသူတို႔ကားေရွ႕မွာ ဆိုင္ကယ္ ၂ စီး လူက ၄ ေယာက္၊ ေနာက္က လူတေယာက္ရဲ႕လက္ထဲမွာ ေတာခုတ္ဓားလိုလို ကိုင္ထားတာေတြ႕ရပါတယ္။ အဲဒီ ဆိုင္ကယ္ရဲ႕မလွမ္းမကမ္းမွာ ဆိုင္ကယ္တစီးက လမ္းလယ္ခံုေဘးကပ္ျပီး ေမာင္းလာပါတယ္။ ကားထဲကို ေသခ်ာစြာၾကည့္သြားပါတယ္။ ဘ၀အေတြ႕အၾကံဳအရတခုခုပဲလို႔စိတ္ထဲထင္ျပီး ကားကို အရိွန္ေလွ်ာ့ေမာင္း ခိုင္းျပီး ဆိုင္ကယ္သမားေတြျမင္ေအာင္ စာေရးသူက ဖုန္းထုတ္လိုက္ပါတယ္။ အဲဒီအခိ်န္မွာ ဆိုင္ကယ္ ၃ စီးလံုး ညာဘက္လမ္းေဘး ဆင္းသြားၾကပါတယ္။

လမ္းေပၚမွာေတာ့ စာေရးသူတို႔ ကားတစီးနဲ႔ ခပ္လွမ္းလွမ္းက ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္တစီး လွမ္းေတြ႕ရပါတယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ၁၁၅ မိုင္ ယာဥ္ရပ္နားစခန္းကို ေရာက္ျပီး ပိုင္အိုနီးယားမွာ လက္ဖက္ရည္၀င္ေသာက္ၾကပါတယ္။ ၁၁၅ မိုင္ ကိုေရာက္ခိ်န္ကေတာ့ ညေန ၁၆း၂၅ နာရီ ျဖစ္ပါတယ္။ ၄၅ မိနစ္ေလာက္နားျပီး ပိုင္အိုနီးယားဆိုင္က ေရမလာတဲ့အိမ္သာမွာ ၀ိတ္ေလွ်ာ့၊ ကားကို လွည့္ပတ္စစ္ေဆးေတာ့ ညာဘက္ေနာက္ဘီးတလံုးေနာက္မွာ သံပါတဲ့ ၂ လက္မေလာက္ သစ္သားတခုေတြ႕ရပါတယ္။

သတိထားမိတဲ့ အက်ဳိးေက်းဇူးေၾကာင့္ လမ္းတေလွ်ာက္မွာ ဘာမွမျဖစ္ခဲ့ေပမယ့္၊ ၁၁၅ မိုင္ကထြက္ျပီး မိုင္တိုင္ ၁၂၀ အေရာက္မွာ ဆိုင္ကယ္သံုးစီး လူ ၆ ေယာက္ လမ္းေဘးအပင္ေအာက္မွာ ေတြ႕လိုက္ရပါတယ္။ ကားကို အရိွန္ေလွ်ာ့ျပီး ျဖည္းျဖည္းပဲ ေမာင္းလာခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ ၃ နာရီေက်ာ္မွာ ေနျပည္ေတာ္မွာရိွတဲ့ မိမိေနအိမ္ကို ေဘးမသီရန္မခ ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီအခိ်န္မွာ စာေရးသူရဲ႕မိတ္ေဆြဌာနတခုက အရာရိွတေယာက္က ဖုန္းဆက္ပါတယ္။ လမ္းမွာ ဘာထူးျခားမႈ ေတြ႕ခဲ့ရသလဲေမးေတာ့ ထူးျခားမႈကိုေျပာျပလိုက္ပါတယ္။ စာေရးသူရဲ႕မိတ္ေဆြက အလားတူအျဖစ္မ်ဳိး လြန္ခဲ့ ေသာတပတ္ေလာက္က ျဖစ္ခဲ့ဖူးေၾကာင္း၊ လူႏွစ္ေယာက္တည္းပါတဲ့အတြက္ ၁၁၅ မိုင္က အထြက္၊ မိုင္တိုင္ ၁၂၀ ေက်ာ္မွာ ကားဘီးေလေလ်ာ့ျပီး လမ္းေဘးရပ္လိုက္ခ်ိန္မွာဆိုင္ကယ္ ၃ စီး၊ လူ ၆ ေယာက္ ေရာက္လာျပီး လုယက္သြားေၾကာင္း၊ အ၀တ္အစားေတြပါ ခၽြတ္ယူသြားတဲ့အေၾကာင္းပါ။ ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္ေတြ ၁၁၅ မိုင္ယာဥ္ ရပ္နား စခန္းေရာက္ျပီး ျပန္မထြက္ခင္ မိမိရဲ႕ကားကိုစစ္ေဆးပါ။ မသကၤာစရာေတြ႕ရင္ လံုျခံဳေရးတပ္ဖဲြ႕ကို အေၾကာင္းၾကားအကူ အညီေတာင္းပါ။ ေနာက္တခုက လမ္းခရီးမွာ လံုျခံဳေရးအတြက္ ပတၱေရာင္လွည့္ေပး ေစခ်င္ပါတယ္။ အဲဒီအျမန္လမ္းေပၚမွာ လုယက္မႈက်ဴးလြန္သူေတြ၊ ကားေတြကို အႏၱရာယ္ေပးမယ့္သူေတြ ရိွေနပါတယ္။

အျမန္လမ္းမွာ တႏွစ္ကို ယာဥ္အစီးေရ သိန္း ၉၀ ျဖတ္သန္းတယ္လို႔ တာ၀န္ရိွသူတဦးက ေျပာတာၾကားဖူးပါ တယ္။ ယာဥ္ျဖတ္သန္းခက အနိမ့္ဆံုး ၂၅၀၀ိ မွ အျမင့္ဆံုး ၁၀၀၀၀ိ ထိေပးေဆာင္ရေၾကာင္း တိုးဂိတ္မွာ ေရးထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အျမန္လမ္းမွာ တႏွစ္ရတဲ့ျဖတ္သန္းခေတြ သိန္းေပါင္းေျမာက္ျမားစြာ ရိွေနမွာပါ။

လမ္းျပဳျပင္ဖို႔ ဘ႑ာေငြတိုးေတာင္းသံေတြလည္း ၾကားရပါတယ္။ ပြင့္လင္းျမင္သာတဲ့ေခတ္မွာ အျမန္လမ္းက တႏွစ္ကို ၀င္ေငြဘယ္ေလာက္ရတယ္။ ဘာေတြ အသံုးျပဳတယ္ဆိုတာ ျပည္သူကိုခ်ျပသင့္ပါတယ္။ လမ္းေဘး မွာ လမ္းလံုျခံဳေရးအတြက္ ျခံစည္းရိုးေတြ ကာသင့္ပါတယ္။ ဆိုလာ မီးတိုင္ေတြ စိုက္ထူသင့္ပါတယ္။ လံုျခံဳေရးေဆာင္ရြက္တဲ့ အျမန္လမ္းရဲေတြအတြက္ လိုအပ္တဲ့ေမာ္ေတာ္ယာဥ္၊ ဆိုင္ကယ္ စီစဥ္ေပးသင့္ပါတယ္။

ေနျပည္ေတာ္ကအလာ ၁၁၅ မိုင္၀င္ ျပန္ထြက္ ကားဘီးေတြေပါက္ပါတယ္။ ရန္ကုန္ကအလာ ၁၁၅ မိုင္၀င္ ျပန္ထြက္ကားဘီးေတြ ေပါက္ပါတယ္။

သတိရိွရင္ေတာ့ ဘာမွမျဖစ္ႏိုင္ပါ။ ၁၁၅ မိုင္ ယာဥ္ရပ္နားစခန္းမွာ လံုျခံဳ ေရးလံုေလာက္စြာ ခ်ထားသင့္ သလို ကိုယ္ပိုင္ယာဥ္ေတြ၊ ခရီးသည္ပို႔ေဆာင္ေရးယာဥ္ေတြ ယာဥ္မထြက္ခြာခင္ မိမိရဲ႕ယာဥ္ကို အထူးသတိထား စစ္ေဆးၾကပါရန္ ေရးသားသတိေပးလိုက္ရပါတယ္။

ထြန္း(ေနျပည္ေတာ္)
News Watch(ေစာင့္ၾကည့္သတင္းဂ်ာနယ္)
https://www.facebook.com/NewsWatchJournal
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment