အြန္လိုင္းေပၚ ပ်ံေနတဲ့ အသံဖုိင္ေတြနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ဒီအသံဖိုင္ေတြဟာ သူတုိ႕မဟုတ္ေၾကာင္း ဆိုလာတဲ့ မုိးယံဇြန္


လက္ရွိ ေဖ့စ္ဘုတ္လူမႈကြန္ယက္ေပၚမွာ ပ်ံ႕ႏွံ႕ေနတာကေတာ့ မိုးယံဇြန္နဲ႕သရုပ္ေဆာင္မင္းသမီးရဲ႕ အခ်စ္ေရးသတင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ ဘယ္ကစကာ ထြက္ေပၚလာမွန္းမသိတဲ့ Screenshot ေတြနဲ႕ အသံဖုိင္ေတြေၾကာင့္ ပရိသတ္ၾကား အံုးအံုးၾကြက္ၾကြက္ျ ဖစ္ခဲ့ရသလို အြန္လိုင္းေပၚမွာ ပရိသတ္ စိတ္၀င္စားခံရဆံုး သတင္းတစ္ခုလဲျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဆုိပါအေၾကာင္းအရာနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး သရုပ္ေဆာင္မိုးယံဇြန္နဲ႕ေတြ႕ဆံုခုိက္ေမးျမန္းျဖစ္သမွ်ကေတာ့
"ကၽြန္ေတာ့မွာ အဲ့ဒါနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး ပထမကေျပာစရာ မရွိဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕မဟုတ္ဘူးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕လဲ မဆိုင္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ပံုေတြ ထြက္လာတဲ့အခါမွာက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕သမီးရည္းစားစံုတြဲေပ့ါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကအႏုပညာသမားေတြျဖစ္သြားတဲ့အတြက္ လူပိုၿပီး စိတ္၀င္စားသလိုျဖစ္သြားတယ္။ သာမန္လူဆိုရင္ေတာ့ ျပသနာမရွိဘူးေပါ့။ တခ်ိဳ႕ပံုေလး တစ္ပံုႏွစ္ပံုေလာက္ဆုိ အမ္တီဗီထဲက ဇာတ္၀င္ခန္းပံုေလးေတြေပါ့။ တခ်ိဳ႕ဆုိ ကၽြန္ေတာ္တို႕သမီးရည္းစား သဘာ၀ရုိက္ထားတဲ့ပံုေလးေတြပါ။ ပံုေတြ ထြက္လာလို႕မအံ့ၾသပါဘူး။ သူလို ကိုယ္လိုပဲ။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္ရဲ႕ သဘာ၀ ဖြေနၾကပဲေပါ့။ ေနာက္ပိုင္းမွာ Screenshot ေတြနဲ႕ကၽြန္ေတာ္တို႕ပံုေတြနဲ႕တြဲလာတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ထိ ကၽြန္ေတာ္တို႕လက္ခံပါေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ရုိင္းရုိင္းစုိင္းစိုင္းအသံဖုိင္ေတြ ထြက္လာတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ထိလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႕မဟုတ္တဲ့အတြက္ သိပ္မရွင္းေသးဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ပရိသတ္ေတြက သိေနၿပီျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ့ေ၀ါေလးမွာ စာေလး တင္လုိက္တယ္။ ပံုေတြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕ပံုေတြပါ။ ဒါေပမဲ့ အသံဖိုင္ေတြနဲ႕ Screenshot ေတြကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္မဆိုင္လို႕မရွင္းဘူးေပါ့။ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာကရွင္းေလရႈပ္ေလ ေလ။ ေနာက္ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာ သတင္းတစ္ခုထြက္ၿပီဆိုရင္ ေသခ်ာတယ္။ အဲ့ဒီသတင္းက မေကာင္းတဲ့သတင္းပဲ။ လူအမ်ိဳးမ်ိဳး စိတ္အေထြေထြရွိတယ္။ လူတစ္ရာမွာ တစ္ရာလံုးက ဘယ္သူမွေကာင္းတယ္လဲမေျပာဘူး။ တစ္ရာမွာ တစ္ရာလံုးက ဆုိးတယ္လဲ မေျပာဘူး။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီလိုထြက္လာတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕မဆုိင္တဲ့ အတြက္အေပၚယံေလာက္ေလးပဲေျဖရွင္းထားတာကၽြန္ေတာ္တုိ႕မဟုတ္ဘူး။
ဒါေပမဲ့ေနာက္ပိုင္းက်ေတာ့ အရမ္းဆုိးသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ပံုေတြနဲ႕အသံဖိုင္က အသံေတြနဲ႕ထပ္ၿပီး ဗီဒီယိုဖိုတိုေလးေတြျဖစ္သြားတယ္။ အဲ့ဒါက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အႏုပညာသမားေတြကုိေစာ္ကားရာျဖစ္သြားၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕ မဆုိင္တဲ့ အသံဖုိင္ေတြေလ ပရိသတ္က ဘယ္လိုထင္သြားလဲဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕သမီးရည္းစား အဆင္မေျပဘူး။ ရန္ျဖစ္တယ္ထင္သြားတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕သမီးရည္းစားႏွစ္ေယာက္အဆင္မေျပစရာမရွိဘူး။ ေတာက္ေလွ်ာက္လဲ အဆင္ေျပေနတယ္။ ဘာျပသနာမွလဲ မျဖစ္ဘူး။ ရန္လဲမျဖစ္ဘူး။ စကားမ်ားဖို႕ဆိုတာေ၀းေရာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕သၾကၤန္ကာလအတြင္းမွာလဲ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႕တစ္ရက္ေရလာ ကစားတယ္။ ၿပီးရင္ကၽြန္ေတာ့အလုပ္ေတြကၽြန္ေတာ္ေနျပည္ေတာ္ၿပန္ၿပီးၿပန္လုပ္တယ္။ ဘာျပသနာမွ မျဖစ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့အရမ္းအံ့ၾသတာက ဘာေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကို ရည္ရြယ္ခ်က္ထားလဲ။ ဘာေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္တို႕ကို အဲ့ဒီလိုေတြလုပ္လဲ။ အရမ္းအံ့ၾသတယ္။ အရမ္းလဲစိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတယ္။ လုပ္တဲ့သူကိုေတာ့ကၽြန္ေတာ္တို႕အမုန္းမပြားဘူး။ ေ့ဖစ္ဘြတ္ခ္ဆုိတဲ့အတုိင္း ဒီလိုမ်ိဳးအႏုပညာရွင္ေတြနဲ႕ကေတာက္ကဆျဖစ္တာ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ပထမဆံုးမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အေရွ႕ကစီနီယာေတြလဲနည္းလမ္းေပါင္းစံု၊ အေၾကာင္းတရားေပါင္းစံုနဲ႕ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္မွာအမ်ားၾကီးအေျပာခံရတာမ်ိဳးရွိခဲ့တယ္။ ဒါေပမဲ့အခုလက္ရွိမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕သတင္းေလးကေတာ့ ပရိသတ္ၾကားမွာပ်ံ႕ႏွံ႕ေနတယ္။ အဲ့ဒီအတြက္စိတ္မေကာင္းဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့ဒီဟာေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕မဆိုင္ဘူး။ ရိုးရိုးတန္းတန္းလူျပိန္းနားလည္ေအာင္ေျပာရရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕အႏုပညာရွင္မွ မဟုတ္ပါဘူး။အျပင္သမီးရည္းစားေတြစကားမ်ားရင္ ဖုန္းနဲ႕ေခၚၿပီးပဲရန္ျဖစ္မွာေပါ့။ ဒီလို Voice Mail နဲ႕တစ္ကူး တစ္ကၾကီးေျပာဖို႕ဆိုတာ အဆင္မေျပဘူး။ ဒါၾကီးကသက္သက္လုပ္ၾကံဖန္တီးထားတယ္ဆုိတာ အရမ္းသိသာတယ္။ အရမ္းလဲေပၚလြင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕က်ေတာ့ မ်ိဳးစံုေျပာခံရတာကိုစိတ္ေတာ့မေကာင္းဘူး။
ဒါေပမဲ့ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ေစာင့္ၾကည့္ေနတယ္။ ဆုိးဆိုး၀ါး၀ါးေတြ ထပ္မံၿပီးၾကံဳေတြ႕လာဦးမယ္ဆိုရင္ အလားတူျပသနာေတြ ထပ္ၿပီးေပၚလာဦးမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ကအခုျပဌာန္းထားတဲ့ ဆက္သြယ္ေရးဥပေဒ အရ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အေရးယူမွာပါ။ အဲ့ဒါဆုိသက္ဆုိင္ရာက လူေတြသူတို႕ျပဌာန္းထားတဲ့ ဥပေဒအရဘယ္လို အေရးယူမလဲ။ သူတို႕ဘာေတြကုိၾကည့္မလဲ။ ဘာေတြကိုေဆာင္ရြက္မလဲဆိုတာကေတာ့ သက္ဆုိင္ရာလူၾကီးေတြပဲ ပိုသိမွာပါ။ ေသခ်ာတာတစ္ခုကကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕မဆိုင္တဲ့ ကိစၥကိုေျပာခံေနရာတာပဲရွိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ကိုယ္တုိင္လုပ္ထားတဲ့အရာ မဟုတ္တဲ့အတြက္ေအးေအးေဆးေဆးပါပဲ။ ကုိယ့္အလုပ္ကုိယ္လုပ္ေနပါတယ္။ ဒါၾကီးကိုကၽြန္ေတာ္တုိ႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အမဲစက္လို႕လဲမထင္ထားဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕နဲ႕မွမဆုိင္တာ မဆုိင္တဲ့အတြက္ ဒီအတိုင္းပဲေစာင့္ၾကည့္ေနတယ္။ ဒီ့ထက္ပိုၿပီးဆိုးလာရင္ေတာ့ သက္ဆုိင္ရာကိုပဲအေရးယူခုိင္းမွာပါ။ ေနာက္တစ္ခုကကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္က လူလြတ္ေတြလဲမဟုတ္ဘူး။ ပတ္သက္ရာ ပတ္သက္ေၾကာင္း မိသားစုအသိုင္းအ၀ိုင္းဆိုတာသူ႕ဖက္ေရာ ကိုယ့္ဖက္မွာပါရွိေနတယ္။ ဒါၾကီးသာ တကယ္အမွန္ဆိုကၽြန္ေတာ္တို႕ေရွ႕ဆက္လို႕ မရေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့မိဘေတြ၊ သူတို႕မိဘေတြလဲရွိေသးတယ္။ တကယ္လို႕မ်ား ဒီအသံဖိုင္သာ တျခားအႏုပညာရွင္မင္းသားပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေမာ္လ္ဒယ္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ တစ္ေယာက္ေယာက္နဲ႕တူပါတယ္လို႕ေျပာရင္လဲ ေဖ့စ္ဘြတ္ခ္လူေတြက ဒီလိုပဲထင္ၾကဦးမွာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ကကာယကံရွင္ကၽြန္ေတာ္သာအသိဆံုးပါ။
ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္တဲ့အတြက္ဘာမွမျဖစ္ဘူး။ ေအးေအးေဆးေဆးပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုမလိုလို႕တုိက္ခုိက္တယ္ေပါ့ေနာ္။ အဓိကက ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္တစ္ဖက္ကလူကို ပိုၿပီးနစ္နာေစခ်င္လို႕တုိက္ခုိက္တယ္ဆိုတာသိသာလြန္းပါတယ္။ ေသခ်ာတာတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္အဆင္ေျပတယ္။ ဘာမွလဲမျဖစ္ဘူး။ ပံုေတြသာတက္လာတာ။ အသံဖုိင္ေတြက ကၽြန္ေတာ္တို႕မဟုတ္ဘူး။ အဲ့ဒါေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့ ပရိသတ္ေတြကုိအျငင္းလဲမပြားေစခ်င္ဘူး။ ဘာမွလဲမျဖစ္ဘူး။ စိတ္ပူေပးၾကတဲ့အတြက္ေတာ့ အမ်ားၾကီးေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္လံုးက  အႏုပညာသမားလဲျဖစ္တယ္။ ေပၚေပၚထင္ထင္ၾကီး မျဖစ္ေစခ်င္တဲ့အတြက္ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ေနတယ္။ ဒါကိုဘယ္လုိရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႕လုပ္လဲေတာ့မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႕ႏွစ္ေယာက္ပတ္သက္လာတာ ၂၀၁၀ေလာက္ထဲကပါ။ ကၽြန္ေတာ္တို႕အတြဲကလူေရွ႕သူေရွ႕လဲမထြက္ဘူး။ ေပၚတင္လဲပံုေတြမတင္ဘူး။ ပံုေတြတက္လာေတာ့ ပရိသတ္အတြက္လဲအထူးအဆန္းျဖစ္ေနတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆိုကၽြန္ေတာ္တို႕တြဲေနမွန္းေတာင္မသိဘူး။ တခ်ိဳ႕ကသိတယ္။ လက္ပူးလက္ၾကပ္ မမိတာပဲရွိတယ္။ အဲ့ဒီလိုေလးပဲျဖတ္သန္းတယ္။ ေသခ်ာတာတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္တို႕လိုခ်င္တဲ့ပန္းတိုင္ေရာက္ရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ဟာကၽြန္ေတာ္တို႕ေနာက္တစ္ဆင့္တက္ဖို႕ရည္ရြယ္ထားၿပီးသားပါ"လို႕ သူက ေျပာျပသြားပါတယ္။
 အခုလက္ရွိ သူ႕ရဲ႕အႏုပညာလႈပ္ရွားမႈနဲ႕ပတ္သက္ၿပီးေတာ့လဲ "ကၽြန္ေတာ့ရဲ႕ မိုးေကာင္းကင္တစ္ေနရာသို႕ဆုိတဲ့ အမ္တီဗီေလးရုိက္ေနတယ္။ နယ္ေတြသြားၿပီးသီခ်င္းဆိုျဖစ္ေနတယ္။ ဆယ္ပုဒ္မွာ ေျခာက္ပုဒ္ရိုက္ၿပီးသြားၿပီ။ ထြက္ဖို႕မွန္းထားတာက ၆လပိုင္းေလာက္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ့္သီခ်င္းရုိက္ၿပီးသြားလို႕ရွိရင္ အမ္တီဗီျဖစ္တဲ့အတြက္ ဗီဒီယိုဆင္ဆာတင္ရမယ္။ ၿပီးရင္ သီခ်င္းစာသားေတြကို စာေပစိစစ္ေရးကိုတင္ရမယ္။ အဲ့ဒါနဲ႕ပတ္သက္ၿပီးေနာက္ဆုတ္သြားႏုိင္တယ္။ ထြက္ခ်င္တာကေတာ့ ဇြန္၊ ဇူလိုင္ေလာက္ ထြက္ခ်င္တာပါ။ ပါ၀င္တဲ့သရုပ္ေဆာင္ေတြက သင္ဇာ၀င့္ေက်ာ္ပါမယ္။ ကိုထြန္းထြန္း၊ ေနေဒြး၊ ေ၀လွ်ံ၊ ဒီျဖိဳးေနာက္တျခားေမာ္လ္ဒယ္ေတြပါမယ္။ ခရစ္စတီးနား၊ ေနာက္ယုပါမယ္။ မိုးယုစံ၊ ဇြန္သံစဥ္ အစရွိသျဖင့္ေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ခင္တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြကို အကူအညီေတာင္းထားတဲ့အတြက္သူတို႕ကလဲ ကူညီေပးတယ္။ ကားရုိက္ကေတာ့ ရပ္ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သီခ်င္းေလးလုပ္ေနတာတစ္ေၾကာင္း၊ ေနာက္ကၽြန္ေတာ္ဟိုးအရင္တုန္းကကားေတြရုိက္တယ္။ အခုေနာက္ပိုင္းမွာကားရုိက္ေတြက်ဲသြားတယ္။ တခ်ိဳ႕က်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ကို အလုပ္ထဲမွာသိပ္အာရံုမထားဘူးတျခားစိတ္ေတြအရမ္းမ်ားတယ္လို႕တခ်ိဳ႕ဆရာေတြ၊ တခ်ိဳ႕ဒါရုိက္တာေတြက အၾကံေပးေ၀ဖန္ၾကတယ္။ အခုကၽြန္ေတာ္အဲ့ဒီအခ်က္ေတြကိုျပင္လုိက္ပါၿပီ။ အဲ့ဒီလိုမဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။။ တကယ္လို႕မ်ားကၽြန္ေတာ့္ကိုေခၚမယ္ဆိုရင္ ဘယ္ကုမၸဏီကပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေခၚၿပီး အႏုပညာလုပ္ငန္းေတြတြဲဖက္လုပ္လို႕ရပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကလဲ အရင္က မိုးယံဇြန္လိုအလုပ္ကို ေပါ့ပ်က္ပ်က္လုပ္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး။ ေလးေလးနက္နက္ထားတဲ့မိုးယံဇြန္ျဖစ္ေနပါၿပီ။ ၾကားထဲမွာ ဗီဒီယိုေလးေတြအထူးသျဖင့္ ေပါ့ ရပ္ေနတာအဲ့ဒါေတြေၾကာင့္ပါ။ ဒါေၾကာင့္ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ဘယ္ကုမၸဏီကပဲေခၚေခၚ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္အႏုပညာအရေကာင္းတယ္ဆိုရင္ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ဖို႕အသင့္ပါပဲ။ ေငြေရးေၾကးေရးကအဓိကမဟုတ္ပါဘူး။"လို႕ မုိးယံဇြန္ကေျပာျပေပးသြားခဲ့ပါတယ္။
Trend Myanmar
trend.com.mm
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment