ခုေနာက္ပိုင္း အေျခာက္ကားရယ္၊ ဟာသကားရယ္ လံုး၀ လက္ခံ ရိုက္ကူးမေပးျဖစ္ေတာ့ဘူးလို႕ ဆုိလာတဲ့ ေဇရဲထက္


အႏုပညာသက္တမ္း ၇ ႏွစ္အတြင္းမွာ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုနဲ႕အတူ ေနရာတစ္ေနရာကို ရရွိပိုင္ဆိုင္ထားတဲ့ ေဇရဲထက္က ဇာတ္ကားေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားနဲ႕ တီဗီေၾကာ္ျငာမ်ားမွာ ပရိသတ္နဲ႕အသားက်လာသလို ေတာ္ေတာ္ေလးလဲ အံ၀င္ခြင္က်ျဖစ္လာတာကို သူ႕ပရိသတ္ေတြျမင္မိမွာပါ။ လက္ရွိမွာ စာခ်ဳပ္ထက္ ဇာတ္လမ္းေကာင္းရင္ေကာင္းသလို အလြတ္ရုိက္ျဖစ္တယ္ဆိုတဲ့ ေဇရဲထက္နဲ႕ေတြ႕ဆံုခုိက္ သူ႕ရဲ႕ အႏုပညာ plan မ်ားနဲ႕ ၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲအေၾကာင္းေမးျမန္းျဖစ္တဲ့အခါ  
-အခုရုိက္ေနတဲ့ ဇာတ္ကားၾကီးအေၾကာင္းကို အရင္ေျပာျပေပးပါဦး။
ခ်စ္ၿပီးစလစ္ နံပတ္တစ္တဲ့။ ရုပ္ရွင္ကားၾကီးေပါ့။ ဒီကားက ၂၀၁၅ ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ရုိက္တဲ့ ၇ကားေျမာက္ရုပ္ရွင္ကားၾကီးပါ။ ဒါရုိက္တာက ဦးညီညီထြန္းလြင္ ပါ၀င္တဲ့သရုပ္ေဆာင္ေတြက ကုိႏုိင္ၾကီး၊ ကုိရာဇာ၊ မျမတ္ေကသီေအာင္၊ မမ်ိဳးသႏၱာထြန္း၊ ေရႊမႈန္ရတီရယ္ကၽြန္ေတာ္ရယ္ေပါ့။ ဒီကားေလးကဘယ္လုိလဲဆုိေတာ့ မိဘေတြရဲ႕ အမုန္းေတြၾကားထဲမွာ အမုန္းေတြကို ျပန္ေျဖေပးၿပီး ေနာက္ဆံုးမွာ ခ်စ္သူႏွစ္ေယာက္ျပန္လည္ေပါင္းစီးသြားတဲ့ကာရုိက္တာေလးပါ။
-ဒါၿပီးရင္ေရာ ဘာေတြလက္ခံထားတာရွိေသးလဲ။
ဒီကားၿပီးရင္ ကၽြန္ေတာ္ဗီဒီယို၃ကား Lavander နဲ႕ရုိက္ဖုိ႕ရွိပါတယ္။ မင္းသမီးက နန္းဆုဦးရယ္၊ သြန္းဆက္ရယ္ ၊ ေဖြးေဖြး ၂ကားပါမယ္။ အဲ့ဒါၿပီးရင္ ေခ်ာင္းသာမွာ ရုပ္ရွင္ကားၾကီးတစ္ကား ဗီဒီယို၂ကားရုိက္ဖို႕ရွိတယ္။ အဲ့ဒါၿပီးရင္ ထိုင္းမွာ ၁၁ ၊ ၁၂ ၊ ၁ သံုးလထုိင္းမွာ သြားရုိက္ပါမယ္။ အဲ့ဒါက ဗီဒီယိုကားၾကီးပဲ ၈ကားသြားရုိက္ပါမယ္။ မင္းသမီးေတြက သူတုိ႕ခ်ိတ္ထားတာ ၀တ္မႈန္ေရႊရည္၊ ပက္ထရစ္ရွာ၊ ဆုျမတ္ႏုိးဦး၊ နန္းဆုဦးပါမယ္လို႕ေျပာပါတယ္။
-ဒီႏွစ္ထဲမွာ အစ္ကို ဗီဒီယိုကားရုိက္တာနည္းသလိုပဲ။
ကၽြန္ေတာ္ဒီႏွစ္ဗီ ဒီယိုနည္းတယ္။ ေအာင္သီရိ ၆ကား၊ Lavander လဲ ၆ကား၊ ဦးသိန္းဟန္ကက်ေတာ့ ၅ကားရုိက္ေပးလိုက္တယ္။ က်န္တဲ့ ၂တိုက္ကိုေတာ့ ၁ကားစီရုိက္ေပးထားတယ္။
-ရုပ္ရွင္ကားၾကီးမ်ားတာကက်ေတာ့ေရာ။
ဒီႏွစ္ထဲမွာ ျဖစ္ခ်င္ေတာ့ ရုပ္ရွင္ကားၾကီးက ၁၅ ကားလား။ ၁၇ ကားလားမသိဘူး။ လက္ခံထားေတာ့ေလ။ ကားတုိင္းကိုေတာ့ လက္မခံထားဘူး။ ဇာတ္လမ္းကုိေရြးတယ္။ လုပ္ၿပီးသားဟာေတြ ကၽြန္ေတာ္ျပန္မလုပ္ဘူး။ အခုေနာက္ပိုင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာသရယ္၊ အေျခာက္ကားရယ္ကို လံုး၀ လက္မခံထားေသးဘူး။ အဲ့ဒါေတြကို ရုိက္ရတာရိုးလာၿပီ။ ျငီးေငြ႕လာၿပီဆိုေတာ့ေလ။ ေနာက္ၿပီးဟာသက ပိုပင္ပန္းတယ္။ ကုိယ့္အတြက္လဲ အႏုပညာမက်န္ဘူး။ ပရိသတ္ေတြအေနနဲ႕ကလဲ တဒဂၤပဲေပ်ာ္စရာျဖစ္မွာ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕အႏုပညာခ်ျပတဲ့အခါမွာက်ေတာ့ ေပါေပါပဲပဲၾကီးျဖစ္သြားတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕လက္ခံတဲ့ကားေတြက ပရိသတ္ျပည္သူလူထုကုိ ခြန္အားျဖစ္ေစမဲ့ကား၊ ပညာေပးမဲ့ကားမ်ိဳးေတြေနာက္ ရုိမန္႕စ္ဆန္ဆန္ အခ်စ္ကားေလးေတြကိုမွ လူငယ္ေတြကို ပညာေပးတဲ့ကားေလးေတြပဲရုိက္ခ်င္တာေၾကာင့္ပါ။
-အစ္ကို႕ကားေတြဆုိထြက္တာျမန္တယ္လုိ႕ ပရိသတ္ေတြဆီကေျပာတာျပန္ၾကားရတယ္။
ဟုတ္။ နယ္မွာဆုိရင္ေတာ့ ထြက္တယ္။ ရန္ကုန္မွာဆုိရင္ေတာ့ မင္းသားတစ္ေယာက္ကုိ တစ္လ ၃ကားပဲ ထြက္ပုိင္ခြင့္ရွိတယ္ေလ။ ကၽြန္ေတာ္လဲ ၃ကားပဲ။ အခုထြက္တဲ့ကားေတြက ဟိုးအရင္ကထြက္ၿပီးသား ကားေတြလဲပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ေတြကမျဖန္႕ေသးပဲနဲ႕ဥထားတာမ်ိဳး ရွိတယ္။ ဘာလုိ႕လဲဆုိေတာ့ ဟိုးတုန္းက စာခ်ဳပ္မင္းသားကိုး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕မွာ ေရြးခ်ယ္ပုိင္ခြင့္မရွိဘူး။ ပရိုဂ်ဴဆာခ်ေပးတဲ့ကားကို ရုိက္ခဲ့ရတယ္။ မေကာင္းတဲ့ကားေတြလဲ ရွိတယ္။ မေကာင္းတဲ့ကားေတြဆုိလဲ အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ၾကိဳးစားေပးခဲ့ရတယ္။ ဥပမာ တစ္ႏွစ္စာခ်ဳပ္ ဆို ကၽြန္ေတာ့အေနနဲ႕ သမာရုိးက်ဇာတ္ေတြကုိ ပရုိဂ်ဴဆာေတြက လက္ခံထားတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္တို႕ၾကိဳးစားေပးခဲ့ရတယ္။
-အခုက်ေတာ့ စာခ်ဳပ္မခ်ဳပ္ေတာ့ဘူးေပါ့။
အခုစာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ထားတဲ့ တုိက္က Lavander ဆိုေနာက္၃ကားၿပီးရင္ျပည့္သြားၿပီခင္ဗ်။ ေနာက္ၿပီး ေအာင္သီရိနဲ႕ရွိမယ္။ ေနာက္ Green Hill နဲ႕ရုပ္ရွင္ကားၾကီးရွိမယ္။ ကၽြန္ေတာ္အလြတ္ပဲရုိက္ျဖစ္တယ္။ ဇာတ္လမ္း ဇာတ္ညႊန္းျပည့္စံုရင္ ကၽြန္ေတာ္လက္ခံပါတယ္။
-၂၀၁၅ ေရြးေကာက္ပြဲမွာ ဘယ္ပါတီကိုမဲေပးျဖစ္မလဲ။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ NLD ပဲ။
-ေရြးေကာက္ပြဲၿပီးသြားတဲ့အခါမွာ ျမန္မာႏုိင္ငံကုိ ျဖစ္ေစခ်င္တဲ့ အစ္ကို႕ရဲ႕ ဆႏၵေလး။
ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ တုိးတက္ေစခ်င္တာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တျခားအလုပ္ေတြနဲ႕မေျပာပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕အႏုပညာေလာကကို ၾကည့္ၾကည့္ အရမ္းအခက္အခဲျဖစ္တယ္။ တခ်ိဳ႕ႏုိင္ငံေတြဆို Setting ေတြကအစေသခ်ာ သပ္ရပ္မႈရွိတယ္။ ၀င္ေငြေကာင္းေကာင္းနဲ႕လဲ လုပ္ေပးႏုိင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ဆို ရက္ပုိင္းတုိတုိေလးေတြနဲ႕ရုိက္ရတယ္။ ရက္ပုိင္းတိုတိုေလးနဲ႕ရုိက္ရတဲ့အတြက္ ပရိသတ္ရဲ႕ေ၀ဖန္မႈေတြကိုလဲ အရမ္းခံရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ေစ်းကြက္ကိုက ပရိုဂ်ဴဆာေတြက ထုတ္သံုးရင္ ထုတ္သံုးသေလာက္ကိုျပန္မရတာ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႕အႏုပညာနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး အေကာင္းဆံုးခ်ျပခဲ့ရတာပဲရွိပါတယ္။
Source:trend.com.mm
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment