မူလတန္း ေက်ာင္းသား ဘဝကတည္းက ပန္းခ်ီ ကို ဝါသနာပါခဲ့သူ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေပါက္


ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေပါက္က ဒါ႐ိုက္တာ၊ သ႐ုပ္ေဆာင္ အႏုပညာ အလုပ္ေတြကို ဝါသနာပါ သလို ပန္းခ်ီေရးဆြဲတာ ကိုလည္း ငယ္စဥ္ ကတည္းက ဝါသနာပါ ခဲ့သူ ပါ။ ေက်ာင္းသား ဘဝတုန္း ကလည္း ပန္းခ်ီ ၿပဳိင္ပြဲေတြမွာ ဆုေတြရခဲ့ဖူးတယ္လုိ႔လည္း သိ ရပါတယ္။
“ပန္းခ်ီကို မူလတန္း ေက်ာင္းသား ဘဝကတည္းက ဝါသနာပါခဲ့တယ္။ လြတ္လပ္ ေရးေန႔၊ ျပည္ေထာင္စုေန႔၊ အာဇာနည္ေန႔၊ အမ်ဳိးသားေန႔ ေတြမွာ နံရံကပ္ပန္းခ်ီ ၿပဳိင္ပြဲ ေလးေတြ ကို အတန္းလုိက္ေလး ေတြလုပ္ၾကတယ္။ မူလတန္းဆို မူလတန္း အဆင့္။ အဲဒီကတည္း က ကိုယ္က ပန္းခ်ီၿပဳိင္ပြဲေလး ေတြမွာ ဆုရတယ္။ အၿမဲတမ္း ကိုယ္ေရး တဲ့ ပန္းခ်ီကားေလးေတြ ကေတာ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ပံုေရးျဖစ္တယ္။ ကေလးပန္းခ်ီ ေပ့ါ။ ကေလး တစ္ေယာက္ သင္ ထားတဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ပံု တူေလးေတြ ထုိင္ခံုမွာ ထိုင္ေန တဲ့ပံု၊ ဖတ္စာအုပ္ထဲမွာ ရွိတဲ့ ငွက္ႀကီးေတာင္ ဓားႀကီးကို ကိုင္ ထားတဲ့ပံု ရွိတယ္။ အဲဒီပံုေလး ေတြကိုပဲ ပန္းခ်ီ ဆြဲၿပီးေတာ့ ၿပဳိင္ ျဖစ္တယ္။ အဲဒီကတည္းက ပန္းခ်ီနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ကိုယ္ ဝါသနာပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ေတာ့ ေႏြရာသီ ပန္းခ်ီသင္တန္း ေတြ တက္ခဲ့တယ္။ ႀကီးလာ ေတာ့ ပန္းခ်ီဆရာ ကိုလွျမင့္ ဆီမွာ ပန္းခ်ီ ပညာသင္တယ္။ အႏုပညာေလာကထဲ ေရာက္ လာေတာ့ ဆရာဦးခင္ေမာင္ရင္၊ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဆရာဝဏၰ ကိုေလးတုိ႔ဆီမွာ သူငယ္ခ်င္းလို၊ တပည့္လို၊ ညီအစ္ကို လို အတူ ေနရင္းနဲ႔ သူတုိ႔ဆီက ပညာေလး ေတြကို သင္ယူခဲ့ပါတယ္” လုိ႔ ကိုေပါက္က ေျပာပါတယ္။ ေမာ္ဒန္ပန္းခ်ီေရးဆြဲ တာကို ႀကဳိက္ႏွစ္သက္ၿပီး ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ ရဲ႕တန္ဖိုးရွိမႈ၊ ျမတ္ႏုိး မႈေတြကို သိျမင္တဲ့ အတြက္ ကိုယ္တုိင္လည္း ပန္းခ်ီကားေတြ ကို တတ္ႏုိင္ သေလာက္ ဝယ္စု ၿပီး ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိး ထားတယ္လုိ႔ ဒါ႐ိုက္တာ ကိုေပါက္ က ေျပာပါ တယ္။
“အစ္ကိုက ဆရာ ဦးခင္ေမာင္ရင္ တို႔လိုင္းမ်ဳိးကိုႀကဳိက္ တယ္။ ကိုယ္က ျပခန္းေတြဘာ ေတြမွာျပဖို႔ အတြက္ေတာ့ မဆြဲ ဖူးေသးဘူး။ အိမ္မွာေတာ့ ဆြဲ ျဖစ္တယ္။ ဒီအႏု ပညာေလာ က ထဲ မေရာက္ခင္ ဗီဒီယို႐ံုမွာ ပန္းခ်ီဆြဲရတယ္။ ေက်ာ္ရဲ ေအာင္ တုိ႔ရဲ႕ ပန္းခ်ီ ပိုစတာေတြ ပို႔လိုက္ရင္ အဲဒီပံုႀကီးေတြကို ေရေဆးေတြ နဲ႔ ျပန္ဆြဲရတယ္။ ပံုတူူ ဆြဲရတယ္။ ေျမျဖဴကာလာ ေတြနဲ႔ စာေရးရတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ ေလာကထဲ ေရာက္ေတာ့ ပန္းခ်ီ သိပ္ၿပီးမေရးျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ဟိုတေလာ ကေတာ့ ပန္းခ်ီကား ေလး တစ္ ကားေရး ျဖစ္တယ္။ သံုးေလးကားေလာက္ ပဲ ေရး ျဖစ္တယ္။ ပန္းခ်ီဆြဲရင္ ကိုယ့္ရဲ႕ Concentration ကို ပိုထိန္းႏုိင္ တယ္။ ပန္းခ်ီကို ခ်စ္တတ္ရင္ ႏွလံုးသားႏူးညံ့တယ္ လုိ႔ အစ္ကို ေတာ့ ျမင္တယ္။ အဲဒီေတာ့ အိမ္တစ္အိမ္ မွာ တုိက္ခန္းေလး ပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ အေဆာင္ပဲျဖစ္ျဖစ္ လူသား တစ္ေယာက္ေနတဲ့ အခန္း တစ္ခန္းမွာ ပန္းခ်ီကား တစ္ ကားေတာ့ ရွိသင့္တယ္လုိ႔ အစ္ကုိျမင္တယ္။ ကိုယ့္ အိမ္ဧည့္ ခန္း၊ ကိုယ့္ရဲ႕အခန္း၊ ကိုယ့္ရဲ႕ ပတ္ဝန္းက်င္မွာ ခ်ိတ္ထားတဲ့ ပန္းခ်ီကားကို ၾကည့္ျခင္းအား ျဖင့္ အဲဒီလူ တစ္ေယာက္ ရဲ႕ အဆင့္အတန္းကို ကိုယ္ကေတာ့ ခြဲျခားတယ္။ တခ်ဳိ႕ အိမ္ႀကီးေတြ အေကာင္းစားျဖစ္ၿပီးေတာ့ အရည္အေသြး နိမ့္တဲ့ သာမန္ ပန္းခ်ီကားေလးေတြ ခ်ိတ္ ထား တာ ေတြ႕ရတဲ့အတြက္ ေတာ္ ေတာ္ စိတ္မေကာင္းဘူး။ အား လံုးကေတာ့ အႏုပညာခ်ည္းပါ ပဲ။ ဒါေပမဲ့ ပန္းခ်ီကားရဲ႕ အဆင့္ အတန္းက အဲဒီ အိမ္မွာရွိတဲ့ လူေနမႈ အဆင့္ အတန္းကို ခြဲ ျခားေဖာ္ျပေပးတယ္လုိ႔ ျမင္မိပါ တယ္။ အစ္ကိုလည္း အိမ္မွာ ပန္းခ်ီကားေတြ ဝယ္စုျဖစ္တယ္။ ျမတ္ျမတ္ႏုိးႏုိး နဲ႔ကို ႀကဳိက္ႏွစ္ သက္တယ္။ လက္လွမ္း မီ သေလာက္ေတာ့ ပိုက္ဆံစုၿပီး ပန္းခ်ီကားေလးေတြ ဝယ္စုျဖစ္ တယ္။ ျပန္ေရာင္းစား ဖို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး နဲ႔ သိမ္းထားခ်င္လို႔ပါ” လို႔ ေျပာပါ တယ္။
လြင္လြင္ထြန္း
Source:popularmyanmar.com
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment