ပလက္ဝၿမိဳ႕တြင္ ခူမီးဘာသာစာေပကိုစတင္ သင္ၾကားေနၿပီ


ခ်င္းျပည္နယ္၊ ပလက္ဝၿမိဳ႕ေပၚ အစုိးရအထက္တန္းေက်ာင္းတြင္ ခူမီးခ်င္းဘာသာ စာေပကို ၂၄ စက္တင္ဘာလ ၂၀၁၄ ေန ့ မွ စတင္ သင္ၾကားေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။

ခူမီးစာေပသင္ၾကားေရး အခမ္းအနားကုိ ၂၂ စက္တင္ဘာလ ၂၀၁၄ ေန ့က အစုိးရ အထက္ တန္းေက်ာင္း သဇင္ခန္းမတြင္ က်င္းပခဲ့ရာ  ခူမီးစာေပ ႏွင့္ ယဥ္ေက်း မႈ ေကာ္မီတီ ဥကၠဌ၊ အတြင္းေရးမွဴး၊ ေက်ာင္းဆရာ/မ (၂၅) ဦးအပါ အ၀င္ေက်ာင္း သူ/သား (၃၇၀) ဦး တက္ေရာက္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

အခမ္းအနားတြင္ ခူမီးစာေပႏွင့္ ယဥ္ေက်းမွႈ ေကာ္မီတီ ဥကၠဌ ဦး စေနေအာင္က အမွာစကားေျပာ ၾကားခဲ့ရာမွာ လႊတ္ ေတာ္၌ တိုင္းရင္းသား ကိုယ္စားလွယ္မ်ားက ျပည္ေထာင္စုျမန္မာနိုင္ငံေတာ္သည္ တိုင္းရင္းသားေပါင္း စံုေနထိုင္သည့္နိုင္ငံ ေတာ္ျဖစ္ သည့္နည္းတူ ေဒသတြင္း တိုင္းရင္းသား စာေပမ်ားကုိ အစုိးရ ေက်ာင္း မ်ားတြင္ သင္ၾကား ခြင့္ျပဳရန္ ေတာင္းဆို ေၾကာင္း၊ နိုင္ငံေတာ္အစိုးရ အေနျဖင့္လည္း ယင္း ေတာင္းဆိုခ်က္ကို လိုက္ေလ်ာခဲ့၍ စာသင္ေက်ာင္းမ်ားတြင္ သင္ၾကား ခြင့္ျပဳခဲ့ တာျဖစ္ေၾကာင္း  “ စာေပၿမွင့္မွလူမ်ဳိးတင့္မည္ ” ဆိုသည့္စကား အတိုင္း မိမိတို ့စာေပမ်ားကို ယေန ့ ေက်ာင္းသူ/ သားလူငယ္ မ်ားအေနျဖင့္ ကုိယ့္စာေပကုိ တတ္ေျမာက္ရန္ လိုအပ္ေၾကာင္း၊ ကိုယ့္လူမ်ဳိး ယဥ္ေက်းမႈကို တန္ဖိုး ထား ခ်စ္ျမတ္ႏုိးရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း မွာၾကားခဲ့သည္။

ေဒသခံ ေက်ာင္းဆရာတဦးကလည္း ယခုလုိ ေဒသစာေပမ်ား သင္ၾကားခြင့္ရသည့္အေပၚ အရမ္း ၀မ္းသာေၾကာင္း ခူမီး စာေပသင္ၾကားခ်ိန္တြင္ ရုိးရာ ပုံျပင္မ်ား၊ ရုိးရာ အက၊ သီခ်င္းမ်ားကုိလည္း ထည့္သြင္း သင္ၾကားေပးသြားမည္ျဖစ္ ေၾကာင္း ေျပာၾကားၿပီး ပလက္၀ၿမိဳ႕နယ္အတြင္း ေက်ာင္းမ်ား တြင္လည္း သင္ၾကားႏုိင္ ရန္ ဆက္လက္ ေဆာင္ရြက္ သြား မည္ျဖစ္ သည္ဟု သိရသည္။

ခူမီးစာေပကို လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ေပါင္း (၈၀) ေက်ာ္ခန္ ့က အဂၤလိပ္လူမ်ဳိး Mrs. Roland က တီထြင္ေပးခဲ့ၿပီး ယခင္ မဆလ အစုိးရ လက္ထက္တြင္ ေက်ာင္းခ်ိန္အတြင္း မသင္မေနရ စနစ္ျဖင့္ သင္ၾကားခဲ့ၾကသည္။

အလားတူ မရာစာေပ၊ မတူစာေပ ႏွင့္ အျခား ခ်င္းမ်ဳိးႏြယ္စု စာေပမ်ားကုိလည္း ၂၀၁၄ -၂၀၁၅ ပညာ သင္ႏွစ္မွ စၿပီး သင္ၾကားေနၾက ၿပီျဖစ္သည္။

Khonumthung News Group.
http://www.khonumthungburmese.org/?p=4319
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment