မီးခုိးမထြက္သည့္ ပထမဆုံး ရြက္ေလွ

 ေလာင္စာဆီ အသုံးမျပဳဘဲ သြားလာႏုိင္သည့္ ပထမဆုံးရြက္ေလွကုိ မိတ္ဆက္ ႏုိင္ေတာ့မည္ ျဖစ္သည္။ ယင္းရြက္ေလွကုိ ဆုိလာစနစ္ျဖင့္ အသုံးျပဳ ေမာင္းႏွင္သြားမည္ ျဖစ္သည္။ ထူးျခားသည္က ဆုိလာျပားမ်ားကုိ ရြက္ေလွဘုတ္ေပၚတြင္ တပ္ဆင္ထားျခင္း ျဖစ္သည္။ ယင္းသုိ႔ ျပဳလုပ္ထားျခင္းသည္ ပထမဆုံးအႀကိမ္ ျဖစ္သည္။ တူရကီအေျခစုိက္ Ned Ship and Solar Wave ကုမၸဏီက ၿပီးခဲ့သည့္ ခုနစ္ႏွစ္ကတည္းက အေကာင္အထည္ ေဖာ္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။  ဆုိလာစနစ္သုံး ရြက္ေလွသည္ သာမန္ ရြက္ေလွမ်ားႏွင့္ေတာ့ ကြာျခားမႈရွိမည္ ျဖစ္သည္။ သာမန္ရြက္ေလွမ်ားသည္ ေလာင္စာဆီ အသုံးျပဳ ေမာင္းႏွင္ျခင္းေၾကာင့္ လ်င္ျမန္မႈတြင္ ပုိမုိေနမည္ ျဖစ္သည္။ ဆုိလာစနစ္သုံး ရြက္ေလွသည္ တစ္နာရီကုိ ေရေၾကာင္းမုိင္  (၇) မုိင္မွ (၁၃) မုိင္ေလာက္ အထိသာ သြားလာႏုိင္မည္ ျဖစ္သည္။
      သုိ႔ေသာ္ သဘာ၀ပတ္၀န္းက်င္ကုိ ထိန္းသိမ္းလုိသူမ်ားအတြက္ အထူးသင့္ေလ်ာ္မႈ ရွိသည္။ ယင္းရြက္ေလွသည္ ဆုိလာျပားမ်ား တပ္ဆပ္ထားျခင္းေၾကာင့္ က်ဥ္းေျမာင္းႏုိင္သည္ပာု ထင္ႏုိင္ေသာ္လည္း အခန္းငယ္ ငါးခန္းအထိ ထည့္သြင္းေပးထားသည္။ ရြက္ေလွေပၚတြင္ သက္ေသာင့္သက္သာ လုိက္ပါႏုိင္ရန္ အေကာင္းဆုံး ျပင္ဆင္ေပးထားသည္။ ယင္းရြက္ေလွကုိ Solarwave 62 ဟု အမည္ေပးထားသည္။ ရြက္ေလွ၏ အရွည္မွာ (၆၂) ေပအထိ ရွိသည္။ ရြက္ေလွတစ္စီး၏ တန္ဖုိးမွာ ေပါင္ ( ၁ဒသမ ၄၇) သန္းမွ ေပါင္ ( ၁ဒသမ ၈) သန္းအထိ ရွိသည္။ ယင္းရြက္ေလွသည္ ကုိင္တြယ္ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ အျခားရြက္ေလွမ်ားႏွင့္ မတူေၾကာင္း၊  အျမန္ႏႈန္းမွာလည္း အျခားရြက္ေလွမ်ားက ပုိျမန္ေနမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သုိ႔ေသာ္ သဘာ၀ ပတ္၀န္းက်င္ကုိ ဦးစားေပးထားျခင္းေၾကာင့္ ကဲြျပားမႈမ်ား ျဖစ္ေနရေၾကာင္း၊ ေမာင္းႏွင္ရာတြင္ မည္သည့္ ဆူညံသံကုိမွ် ၾကားရမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ကုမၸဏီတာ၀န္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ထမင္းစားခန္း၊ ဧည့္သည္မ်ား နားေနခန္း၊ ေနေရာင္လႈံသည့္ ေနရာစသည္မ်ား ပါ၀င္ေသာေၾကာင့္ စိတ္တုိင္းက်ျဖစ္မည့္  ရြက္ေလွတစ္စီး ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
The Messenger
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment