ယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ ေဘာ္ဒါ စပယ္ယာအျဖစ္ လုိက္ပါေနသူမ်ားကုိ အေရးယူရန္ ဥပေဒတြင္ မပါရွိေသာေၾကာင့္ အေရးယူမႈအပုိင္းကုိ ေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္း မရွိေၾကာင္း မထသ(ဗဟုိ)၏ စည္းကမ္းထိန္းသိမ္းေရး ဌာနမွ ဌာနခဲြမွဴး ဦးကာေက်ာ္က The Messenger Media သုိ႔ ေျပာသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အတြင္း ေျပးဆဲြေနေသာ ခရီးသည္တင္ ယာဥ္မ်ားတြင္ ေဘာ္ဒါအျဖစ္ လုိက္ပါေသာ စပယ္ယာ၊ ဒ႐ုိင္ဘာမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍ တုိင္ၾကားမႈမ်ား ရွိေသာ္လည္း အေရးယူမႈအပုိင္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မထသ(ဗဟုိ)၏ စည္းကမ္း ထိန္းသိမ္းေရး ဌာနအေနျဖင့္ အထက္ပါအတုိင္း ေျပာၾကားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
“ေဘာ္ဒါေတြနဲ႔ ပတ္သက္တာက ဘာမွတ္တမ္းမွ မရွိဘူး။ အဲဒီေတာ့ သူတုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က အေရးယူလုိ႔ မရဘူး။ အဲဒီေတာ့ ဒီေဘာ္ဒါကုိ ဘယ္သူ တင္လုိက္တာလည္း၊ တင္လုိက္တဲ့ စပယ္ယာ၊ ဒ႐ုိင္ဘာေတြကုိဘဲ အေရးယူရပါတယ္”ဟု ဌာနခဲြမွဴး ဦးကာေက်ာ္က ဆုိသည္။
ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတြင္ ေဘာ္ဒါ စပယ္ယာ၊ ဒ႐ိုင္ဘာမ်ား တင္ေဆာင္ျခင္းေၾကာင့္ ၎တုိ႔အတြက္ စပယ္ယာ၊ ဒ႐ုိင္ဘာမ်ားက အပုိေငြပုိရွာရၿပီး ယာဥ္စီးခ ပုိေတာင္းသည့္ ျပႆနာမ်ား ျဖစ္ေပၚလာရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကဆုိသည္။
ေဘာ္ဒါစပယ္ယာ၊ ဒ႐ုိင္ဘာမ်ား တင္ေဆာင္သည့္ ခရီးသည္ယာဥ္မ်ားမွ စပယ္ယာ၊ ဒ႐ုိင္ဘာမ်ားအား ယာဥ္လုိင္းဂိတ္ကို သုံးလပိတ္သည္အထိ အေရးယူ ေဆာင္ရြက္ေၾကာင္း သိရသည္။ ယာဥ္စီးခ ပုိေတာင္းသည့္ ျပႆနာသည္ မထသ (ဗဟုိ)သုိ႔ တိုင္ၾကားသည့္ အမႈမ်ားတြင္ အမ်ားဆုံးအမႈျဖစ္ၿပီး ေလ်ာ့က်မႈနည္းေၾကာင္း သိရသည္။
စက္တင္ဘာလ (၂၇) ရက္ထိ မထသ(ဗဟုိ)သုိ႔ တုိင္ၾကားမႈ အမႈေပါင္း (၁၆၄)မႈရွိရာ ယာဥ္စီးခပုိေတာင္းသည့္ အမႈသည္ (၁၀၂)မႈထိ ပါ၀င္ေနသည္။ ၿပီးခဲ့သည့္ ၾသဂုတ္လအတြင္းက မထသ (ဗဟုိ)သုိ႔ တုိင္ၾကားမႈ စုစုေပါင္း (၂၁၀)မႈ တြင္ ယာဥ္စီးခ ပုိမုိေတာင္းခံျခင္းေၾကာင့္ တုိင္ၾကားမႈ(၁၄၀)ထိ ပါ၀င္ေနသည္။
“အမွန္ကေတာ့ ေဘာ္ဒါတင္လုိ႔ပဲ ဒီျပႆနာေတြ ျဖစ္တယ္။ မတင္ရင္ ခရီးသည္နဲ႔ ယာဥ္လုပ္သားေတြရဲ႕ၾကားမွာ ရန္ျဖစ္တာတုိ႔ ၊ ဘာတုိ႔ ဘာမွမျဖစ္ေတာ့ဘဲ ခရီးသည္နဲ႔ ယာဥ္လုပ္သားအၾကားမွာ ဆက္ဆံေရး ပိုေကာင္းလာမွာပါ”ဟု ဦးကာေက်ာ္က ေျပာသည္။
မထသ(ဗဟုိ) လက္ေအာက္ရွိ ယာဥ္မ်ားတြင္ ယာဥ္ေမာင္းႏွင့္ ယာဥ္ေနာက္လုိက္ ဦးေရမ်ားကုိ ယာဥ္ႀကီးမ်ားတြင္ ယာဥ္ေမာင္းႏွစ္ဦး၊ ယာဥ္ေနာက္လုိက္ သုံးဦးႏွင့္ ယာဥ္ငယ္မ်ားတြင္ ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦး၊ ယာဥ္ေနာက္လုိက္ ႏွစ္ဦးအထိ သတ္မွတ္ေပးထားေၾကာင္း ၎က ဆုိသည္။
The Messenger
0 comments:
Post a Comment