ဖန္သားျပင္ထက္က ဆတ္ဆတ္ႀကဲ သူေ႒းမ တကယ့္ ဘဝက သုည

လွပမႈ မရွိ၊ ခိုင္ခန္႔မႈ မရွိ၊ ခ႐ိုးခ႐ိုင္ ၿခံ စည္း႐ိုး ခတ္ထားသည့္ ၿခံတြင္းတြင္ လွမ္း ျမင္ေနရသည္က အလွစိုက္ ပန္းအိုး အနည္း ငယ္။ မနီးမေဝးေထာင့္ေလး တြင္ ေရတုံ ကင္ႏွင့္ ေရဇလားႀကီးက ေနရာယူထား သလို တိုလီမိုလီ ပစၥည္းမ်ား၊ သစ္သားစ၊ အုတ္ခဲပဲ့ အစအနေတြက ေနရာ အႏွံ႔ျပန္႔ က်ဲေနသည္။  ၁၆ ေပသာသာ ရွိသည့္ ၿခံ ေလးေပၚ ရွိ ယိုင္တိယိုင္တိုင္ အုတ္ခံပ်ဥ္ ေထာင္ အိမ္ႏွစ္ထပ္ေလး၏ အိုမင္းရင့္ေရာ္ ေနမႈက ဖံုးမရဖိမရ။
အိမ္ႏွင့္ အၿပိဳင္ပင္ ဇရာေထာင္းေနၿပီ ျဖစ္သည့္ အေမအိုႀကီး တစ္ေယာက္က အိပ္ရာေပၚတြင္ ထိုင္ေနသည္။ သူ႔ေဘး နားမွာ တတြတ္တြတ္ႏွင့္ စကားေျပာေန သူ ကို ျမင္ေတာ့ ေမာက္မာေသာ မ်က္ႏွာေပး ႏွင့္ ”မင္းလို ေအာက္တန္းစားေကာင္ က မ်ား ငါ့သမီးကိုမ်ား ရာရာစစ ခ်စ္တယ္ ေျပာရဲေသးတယ္၊ မင္း နဲ႔ေပးစားမယ့္ အစား ေခြး ကို အၿမီးျဖတ္ၿပီးေတာ့ ေပးစားပစ္ လိုက္မယ္ မွတ္ထား”ဟူေသာ စကားသံကို  ႐ုတ္တရက္ ၾကားေယာင္လာမိသည္။
”ဧည့္သည္ ေရာက္ေနတယ္ အေမ”
သမီးျဖစ္သူ အသံလွမ္းေပးရာ သို႔ ေနာက္ေက်ာခိုင္း ထားရာမွ လွည့္ၾကည့္ လိုက္ခ်ိန္မွာေတာ့ သူေဌးမ မႀကဴ အေန ျဖင့္ အၿမဲလို အေပၚစီးမွ ဂုဏ္ေမာက္စြာ ေျပာတတ္ သည့္ မ်က္ႏွာ ထားမ်ိဳးကို ရွာမ ေတြ႕။ မိတ္ကပ္မရွိ။ သနပ္ခါးမရွိ။ ပကတိ မ်က္ႏွာ။
ဆြဲႀကိဳးဝါဝါဝင္းဝင္း၊  တံေတာင္ဆစ္ နားထိ ရွိတတ္ေသာ လက္ေကာက္မ်ား၊ လူ အားလံုး သူ႔လုပ္စာ စားေနရသလို မ်က္ႏွာ ထားႏွင့္ သူ၏ က်ိက်ိတက္ ခ်မ္းသာမႈမ်ား ကို မည္သည့္ေနရာ တြင္ ဖြက္ထားပါသ နည္း။
 ”ဝင္ခဲ့သားတို႔သမီးတို႔”
 အသံက ၾကည္လင္ျပတ္သားသည္။ ဒါက သူ၏ ပင္ကို အရွိတရား ျဖစ္ပါမည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ ဆိုေသာ္ ဤေနရာက ႐ုပ္ ရွင္ဇာတ္ဝင္ခန္း တစ္ခုမဟုတ္သကဲ့သို႔ သူ သ႐ုပ္ေဆာင္ ေနေသာ တီဗီဖန္သားျပင္ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။
ဂုဏ္ေမာက္၍ တင္စီးေသာ သူေဌးမ မၾကဴ အျဖစ္ လူသိမ်ားေသာ သ႐ုပ္ေဆာင္ မၾကဴႏွင့္ ဘဝထဲက မၾကဴ အစစ္တို႔၏ ကြာ ျခားခ်က္ ကိုေတာ့ သူ၏ စကားတစ္ခြန္းႏွင့္ ပင္ လံုေလာက္ ပါလိမ့္မည္။
 ”႐ုပ္ရွင္ထဲက မၾကဴ ကခ်မ္းသာေပ မယ့္ အျပင္ကမၾကဴက ႐ုပ္ရွင္ထဲ ကလို မခ်မ္းသာပါဘူး”ဟု သာမန္လူ တစ္ဦး၏ အၿပံဳးျဖင့္ သူက ဆိုပါသည္။
”အရင္က ထမင္းဆိုင္ ဖြင့္ထားတယ္။ ႐ႈတင္က လူေတြလာစားရင္းနဲ႔ ဘဘစႏၵာ ေအာင္သိန္းက ႐ုပ္ရွင္ ႐ိုက္ၾကည့္ပါလား ဆိုေတာ့ ကိုယ္လည္း ဝါသနာပါသူပဲ၊ တစ္ခန္း စ ႏွစ္ခန္းစ ထည့္႐ိုက္ေပးရာကေန ဒီအႏုပညာကို လုပ္ျဖစ္သြားတယ္” ဟု မၾကဴက အျပင္ကိုေငးၾကည့္ရင္း သူ၏ အႏု ပညာ ခရီးလမ္းအစကို မွတ္မွတ္ရရ ေျပာ သည္။
မၾကဴက ပညာေရးတစ္ပိုင္း တစ္စႏွင့္ ေက်ာင္းထြက္ခဲ့ ရၿပီး မိဘမ်ားႏွင့္ အတူ မိသားစုဝန္ကို ထမ္းေနရသူ။ အႏုပညာကို ငယ္စဥ္ ကတည္းက ရူးသြပ္ ခ့ဲေသာ္လည္း အဆက္ အသြယ္ အသိုင္းအဝိုင္း မရွိခဲ့သည့္ အတြက္ ရြာက ပြဲမ်ား၌သာ ေဖ်ာ္ေျဖခဲ့ဖူး သည္။
သူထမ္းထားရသည္ကမိသားစု ကိုးဦး ၏ ဝန္။
 ”သမီးႀကီး နဲ႔သူ႔အမ်ိဳးသားက ေဒၚေဒၚ တို႔နဲ႔ တစ္အိမ္တည္း အတူ ေနေပမယ့္ သူ႔ တို႔အိုး နဲ႔ သူတို႔စားၾကတယ္” ဟု မၾကဴက ေျပာသည္။
 ေမာင္ႏွမ သံုးေယာက္ရွိၿပီး အငယ္ဆံုး ေမာင္ေလးျဖစ္သူက ကြယ္လြန္သြားၿပီျဖစ္ သလို ၄င္း၏ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ မွာလည္း ဒုတိယသမီး ငယ္စဥ္ကတည္းက ကြယ္လြန္ သြားခဲ့ သည္။
လက္ရွိေတာ့ အသက္ ၈၅ ႏွစ္ အေမ အို၊ အပ်ိဳႀကီးျဖစ္သူညီမႏွင့္ ေယာက္မေလး အပါအဝင္ မၾကဴ၏သမီး၊ သမက္၊ ေျမးမ်ား ႏွင့္အတူ သန္လ်င္ရွိ ဘိုးဘြား ပိုင္ၿခံေလး မွာ အတူေနထိုင္ ၾကသည္။
 ”ညီမနဲ႔ ေယာက္မေလးေတြ ကေတာ့ အိမ္ စားစရိတ္ေတြ ကူညီ ေထာက္ပံ့ေပး တယ္။ သမီးႀကီးက သူ႔အိမ္ေထာင္ နဲ႔သူေပါ့” ဟု မၾကဴက ဆိုသည္။
က်ရာ ဇာတ္႐ုပ္ ကို ပီပီျပင္ျပင္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ႏိုင္ရန္ ေစ်း၊ ရပ္ကြက္ ပတ္ဝန္းက်င္ က အျဖစ္အပ်က္ေတြ ကို မ်က္ျခည္မျပတ္ အတုခိုး ေလ့က်င့္ခဲ့ ဖူးေၾကာင္း မၾကဴက ေျပာ သည္။
 ”ဇာတ္႐ုပ္ ပီျပင္ေအာင္ လုပ္တယ္၊ အျပင္မွာ အဲဒီလို တစ္ဖက္သားကို ေျပာဆို ခ်င္တဲ့ စိတ္မ်ိဳး မရွိဘူး”ဟု မၾကဴ က ေျပာ သည္။
သန္လ်င္ မၾကဴသည္ အခ်စ္၊ ဒရမ္မာ ဖိုက္တင္ ဇာတ္ကား ေတာ္ေတာ္ မ်ားမ်ားမွာ သူေဌးမ တစ္ဦး အသြင္ ဇာတ္႐ုပ္ေနရာ မွာ အၿမဲ ပါဝင္ခဲ့ဖူးသလို အိမ္ေဖာ္ ဇာတ္႐ုပ္ အ သြင္၊ သာမန္ အိမ္ေထာင္ရွင္ အမ်ိဳးသမီး ဇာတ္႐ုပ္လည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ ဖူးသည္။
သို႔ေသာ္ သူမကို သန္လ်င္ မၾကဴဟု အမ်ားက မသိၾကေပ။ တစ္ခန္းစႏွစ္ခန္း စႏွင့္ က်ရာ ဇာတ္႐ုပ္ကို ပီပီျပင္ျပင္ သ႐ုပ္ ေဆာင္ႏိုင္ခဲ့သည့္ အတြက္ ‘အေပါက္ ဆိုးတဲ့ ဟိုမိန္းမေလ’ဟုသာ သူမ၏ နာမည္တြင္ခဲ့ သည္။
 ”သမီးငယ္ ကေတာင္ ကြၽန္မကို ေျပာ ပါတယ္။ ေမေမရယ္ အဲဒီ ဇာတ္႐ုပ္ေတြ မ႐ိုက္ပါနဲ႔ေတာ့၊ သမီး သူငယ္ခ်င္းေတြက ေျပာတယ္၊ နင့္အေမ ကလည္း အေပါက္ဆိုး လိုက္တာတဲ့။ ကြၽန္မ ကျပန္ေျပာျပ ရတယ္။ သမီး ဒါက ဇာတ္ကားထဲမွာ ဇာတ္ကားပီ ျပင္ေအာင္ ႐ိုက္တာ။ သူငယ္ခ်င္းေတြကို ျပန္ေျပာ ျပေလလို႔၊ အဲဒီလိုရွင္းျပ ရတယ္” ဟု ေျပာေနသည့္ မၾကဴ၏ မ်က္ႏွာတြင္ စိ္တ္ မေကာင္းသည့္ ဟန္ကို ဖံုးမရ။
တစ္ခါ႐ိုက္မွ တစ္ေသာင္း ထက္ပို မရေသာ အႏုပညာေလာက မွာ ေပ်ာ္ေမြ႕ေန သူတစ္ဦး ၏ အႏုပညာ ခံယူခ်က္ကေတာ့ ႐ိုးရွင္းလွသည္။
 ”အႏုပညာကို တကယ္ျမတ္ႏိုးလို႔ပါ”ဟု မၾကဴက ေျပာသည္။
 ”ေဒၚေဒၚ့ ကိုေခၚရင္ သူတို႔ေပးတဲ့အႏု ပညာေၾကးပဲ ယူခဲ့တယ္။ အဲဒီေတာ့ တစ္ ခုခုဆို မၾကဴကိုေခၚလိုက္ မၾကဴ ကိုေခၚ လိုက္။အဲဒီလိုကေန ရြာသား ဇာတ္ လိုလာ ရင္ မၾကဴရြာ ထဲက လူေတြေခၚေပးတယ္။ ငါးေထာင္ ရလည္း သူတို႔အတြက္ ေရႊပဲ ေလ”ဟု မၾကဴက ကိုယ့္အတြက္ သာမက အိမ္ေဘးနားက သူမ်ား အတြက္လည္း ကူညီတတ္ ပံုကို ေျပာျပခဲ့သည္။
ဖန္သားျပင္ထဲမွ သူ၏ ႐ိုင္းစိုင္းသည့္ အျပဳအမူက ရြံရွာ မုန္းတီးစရာ ေကာင္း သည့္ အတြက္ သူမကို အားလံုးက အေဝးမွ ေကြ႕ပတ္ေရွာင္ၾကဥ္ သြားတတ္ၾကသည္။
ကန္႔လန္႔ကာ ေရွ႕မွ မၾကဴႏွင့္ ကန္႔လန္႔ ကာေနာက္ဘဝ အစစ္အမွန္မွ မၾကဴ  အျဖဴ ႏွင့္ အမည္းလို ကြာျခားမွန္း သိသူနည္းၾကပါ လိမ့္မည္။
”ဒီလို သ႐ုပ္ေဆာင္တာ သူ ငယ္ခ်င္း ေတြကေတာင္ ေျပာတယ္။ နင္မွ ဟုတ္ပါ့ မလား။ စကားေတြမ်ား ပက္ပက္ စက္စက္ ေျပာတတ္လိုက္တာ။ ဒါေပမဲ့ ဒီလိုလုပ္လို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြ ေဒၚေဒၚ့ကို မေခၚ မေျပာ ဘဲေနတာ မရွိပါဘူး။ ဒါက ေဒၚေဒၚ့ အလုပ္ ျဖစ္ေနတာကိုး”ဟု မၾကဴက ေျပာသည္။
သ႐ုပ္ေဆာင္ တစ္ေယာက္မို႔ ႏိုင္ငံ ေတာ္ဇာတ္ကား မ်ားအတြက္ လိုအပ္ပါက ပါဝင္ရသလို ပညာေပး ဇာတ္ကားမ်ား အတြက္လည္း  သန္လ်င္ မၾကဴ မျငင္းခဲ့ပါ။
”ဘယ္သူဘယ္ဝါ ႐ိုက္လို႔ဆိုၿပီး ေဒၚ ေဒၚတို႔မွာေရြးခ်ယ္စရာ မရွိဘူး။ က်ရာေန ရာ ရရာ ဇာတ္႐ုပ္ကို အေကာင္းဆံုးျဖစ္ ေအာင္သာ သ႐ုပ္ေဆာင္ခဲ့ ၾကတာပါ” ဟု မၾကဴ က ေတြေတြေငးေငးေျပာသည္။
သန္လ်င္ မၾကဴ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး အႏု ပညာေလာကမွ ေခတၱ ေပ်ာက္ကြယ္သြား ခဲ့ဖူးသည္။ အိမ္ေထာင္ဖက္၏ တားဆီး ပိတ္ပင္မႈေၾကာင့္ မဟုတ္သလို သားသမီး မ်က္ႏွာေၾကာင့္ ေပ်ာက္ကြယ္ခဲ့သည္လည္း မဟုတ္ခဲ့ေပ။
”အိမ္ေထာင္က်ၿပီး စားဝတ္ေနေရး တစ္ခုေၾကာင့္ အႏုပညာ ေလာကက လူ ေတြနဲ႔ အဆက္အသြယ္ ျပတ္သြားခဲ့တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ မၾကဴ ဇာတ္ကားေတြ ထဲမွာ ေပ်ာက္ သြား တာပါ”ဟု ေျပာသည္။
”အခိ်န္ ေတာ္ေတာ္ၾကာမွ အဆက္သြယ္ ျပန္ရလို႔ ျပန္႐ိုက္ျဖစ္တာ။ အိမ္မွာ လည္း အျပင္စီးပြား ဆိုလို႔ ညီမ အပ်ိဳႀကီးရဲ႕ ဆိုင္ကေလးပဲ ရွိတယ္” ဟူေသာ မၾကဴ၏ စကား ကေတာ့ သူ၏ဘဝ ကို သ႐ုပ္ေဖာ္ ခ်က္ ျဖစ္သည္။
အေျပာအဆို ႐ိုင္းစိုင္းသည့္ ခပ္စြာစြာ ဇာတ္႐ုပ္မ်ိဳး သ႐ုပ္ေဆာင္ ႐ိုက္ကူးရသည့္ အတြက္  ၾကည့္႐ႈသူ ပရိသတ္ေတြမုန္းမည္ ကို စိုးရိမ္ခဲ့ေသာ္လည္း နားလည္ႏိုင္ ပါ ေစဟုသာ ဆုေတာင္းခဲ့ေၾကာင္း မၾကဴက ေျပာသည္။
”အႏုပညာကို ခ်စ္တယ္။ အႏုပညာ က ဘဝ ရပ္တည္ႏိုင္ေအာင္ ကူညီေပးခဲ့လို႔ ဒီလို အျပဳအမူမ်ိဳးကို မလုပ္ခ်င္ဘဲ ေအာက္ က်ခံ လုပ္ရတာေပါ့။ စကားပံု တစ္ခု ရွိ တယ္ ေလ။ မခ်စ္ေသာ္လည္း ေအာင့္ကာနမ္း ဆို သလိုေပါ့”ဟု အမွတ္မဲ့ ဟန္ျဖင့္  မ်က္ႏွာကို ငံု႔ရင္း သူေျပာသည္။
 စကားေျပာရင္း သတိတရရွိ ဟန္ျဖင့္    ‘အေမ ထမင္းဆာၿပီလား။ စားေတာ့မွာ လား’ ဟုေမးကာ မိခင္ စားေသာက္ရန္ ျပင္ ဆင္ေပးေနသည့္ ျမင္ကြင္း ကေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ ထဲ ကလို ”ဟဲ့ …”ဟု အိမ္ေဖာ္ကို အမိန္႔ ေပးေနသည့္ ေလသံမ်ိဳး မဟုတ္။   က႐ုဏာ၊ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာ မ်ားစြာႏွင့္ သမီးအလိမၼာ တစ္ဦး၏ ဟန္။
”ေဒၚေဒၚတို႔က အႏုပညာေၾကး ဆိုလည္း သိန္း နဲ႔ခ်ီမရဘူး သမီးေရ။ ရတဲ့ေန႔ တြက္ေၾကး ပဲယူၿပီး ႐ိုက္ရတာေလ။ အဓိက ကေတာ့ အဘြား အတြက္ေဆးေတြ စားစရာ ေတြကေတာ့ စိုေျပတာေပါ့” ဟု မၾကဴက မိခင္စားရန္ ထမင္း ျပင္ဆင္ေပးေနရင္း တစ္ဖက္ျဖင့္ ေျပာသည္။
မင္းသား မင္းသမီး အႏုပညာရွင္ အမ်ားစုက ခ်မ္းသာၾကသည္။  ခမ္းနားေသာ တိုက္တာမ်ား ပိုင္ဆိုင္ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ထိုအထဲတြင္ ေန႔တြက္စား သ႐ုပ္ေဆာင္ မ်ား၊ လူၾကမ္း မင္းသားမ်ား၊ စက္အဖြဲ႕သား မ်ားႏွင့္ ေအာက္ေျခ အဖြဲ႕သားမ်ား မပါ။
 ”ေဒၚေဒၚက ႀကိဳက္တဲ့ေစ်း ေတာင္း လို႔ရတဲ့ မင္းသမီး မဟုတ္ဘူး။ ရတာကိုပဲ ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္ ရတဲ့ မင္းသမီး မဟုတ္တဲ့ မင္းသမီးပါ”ဟု ရယ္ေမာကာ ေျပာသည္။
 ”ကိုယ့္ကိုေခၚလို႔ ေစ်းနည္းတယ္၊ မ႐ိုက္ ခ်င္ဘူးေျပာရင္ ေနာက္တစ္ခါ ဆို ေခၚ ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူးေလ။ ေဒၚေဒၚတို႔က ဒီေန႔လိုမွ ဒီေန႔ေခၚ႐ိုက္ၾကတဲ့ လူေတြပါ”ဟု မၾကဴက သူတို႔လိုဇာတ္ပို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ မ်ား၏ ရပ္တည္ေနရ မႈ အေျခအေနကို လွစ္ဟျပသည္။
သူ႔အေတြ႕အႀကံဳ အရ တစ္ေန႔တာ အတြက္ သံုးခန္း႐ိုက္ရန္ သာ ျဖစ္ေသာ္ လည္း  ေလးခန္း အတြက္ျဖစ္ေနလွ်င္လည္း ေငြေၾကး ထပ္မေတာင္းေတာ့ဘဲ  အလကား ႐ိုက္ေပး ခဲ့ဖူးတာရွိသည္ဟု ေျပာျပသည္။
 ”ျမန္မာေတြမွာ အင္မတန္ ခ်စ္စရာ ေကာင္းတဲ့ စိတ္ဓာတ္ တစ္ခုရွိတယ္။ ကူညီ ပါဦးဆိုတာနဲ႔ ကူညီၿပီးသားပဲ။ ဟိုဘက္က ေက်းဇူးတင္တင္ မတင္တင္ ေက်နပ္ေနၾက တဲ့သူေတြပါ” ဟု မၾကဴက ရယ္ကာ ေမာ ကာ ေျပာသည္။
အႏုပညာေၾကးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး မၾကဴက ”ကိုယ့္ေနာက္က  တက္လာတဲ့ လူေတြကေတာင္ သိန္း နဲ ႔ခ်ီၿပီး ရၾကတယ္။ ကိုယ္ေတြ ကေသာင္း ဂဏန္းကေန မတက္ ဘူး။ ဘုရားေပး တာကိုပဲ ေက်နပ္ပါတယ္။ ဘာပဲလုပ္လုပ္ ဘုရားကိုပဲ အားကိုးတယ္” ဟု မၾကဴက ရင္ဘတ္ကို ဖိၿပီး ေျပာျပခဲ့ သည္။
အဓိက ဇာတ္ပို႔သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ား မပါ ပါက ဇာတ္လမ္း တစ္ပုဒ္ အသက္ဝင္ လာ ႏိုင္ပါမည္လား။   မင္းသား၊ မင္းသမီးမ်ား ကိုေရာ ပရိသတ္ မ်ားက သနားစရာ အျဖစ္ ျမင္ လာႏိုင္ မွာလား။ တကယ္ေတာ့ သူတို႔ လိုဇာတ္ပို႔ မ်ားဟူသည္က လက္ရွိျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွင္ေလာက တြင္ အျဖည့္ခံမ်ား သက္ သက္။
 ”မၾကဴ ဇာတ္ကားေတြ အမ်ားႀကီး ႐ိုက္ရတယ္။ ပိုက္ဆံေတြထား စရာေနရာ ရွိလား ေမးရင္ရွိပါတယ္။ အကုန္လံုး ဗိုက္ ထဲထည့္ေနပါတယ္။ စုမိေဆာင္း မိတယ္ ဆိုတာ မရွိပါဘူး။ ေခတ္မီတဲ့ ကုန္ေစ်း ႏႈန္းေနာက္ကို လိုက္ရတဲ့ ပိုက္ဆံေတြက ရတာေလး နဲ႔ေတာင္ လိုက္မမီပါဘူး”ဟု မၾကဴက ရယ္ေမာကာ ေျပာသည္။
သို႔ေသာ္ သူ႔ပံုစံက အႏုပညာ အေပၚ စိတ္နာဟန္လည္း မရွိပါ။ ထို႔ျပင္ အႏု ပညာ ဝါသနာပါသည့္ေျမးႏွစ္ဦး ၏ေၾကာင္း ကို အားတက္ သေရာ ေျပာျပေသးသည္။
 ”အႀကီးေလး ကေတာ့  ကေလးသ႐ုပ္ ေဆာင္၊ ေတာ္ေတာ္ ႐ိုက္ရတယ္။ အငယ္ ေလးက ငယ္ေသးလို႔ သိပ္ေပး မလုပ္ေသး ဘူး။ သူတို႔ေလးေတြ ဝါသနာ ပါရင္ေတာ့ အဘြား တစ္ဦးအေနနဲ႔ ပံ့ပိုးေပးမွာပါ”ဟု မၾကဴက ရင္ခြင္ၾကားမွာ အိပ္ေရး မဝ၍ ငို ေနသည့္ေျမးငယ္ေလး ကို ငုံ႔ၾကည့္ရင္း ေျပာ သည္။ ၿပီးေတာ့ လက္ကို ပုခက္ကဲ့ သို႔ လႈပ္ ကာလႈပ္ကာျဖင့္  တိုးတိုးေလးညည္း ဆို လိုက္ပါသည္။
”တိတ္ပါေတာ့ကြယ္ ဘြားဘြား ေျမး ေလးရယ္၊ ဘြားဘြားက ဖက္ၿပီး သိပ္မွာ ေပါ့။ အိပ္ပါေတာ့ ေျမးေလး ရယ္ မငိုနဲ႔ ေတာ့ ေျမးေလးရယ္…”
တီဗီဖန္သားျပင္ ထက္မွ၊ ႐ုပ္ ရွင္ပိတ္ ကားမ်ားထက္မွ ၊ ဇာတ္ဝင္ ခန္းမ်ား အတြင္း မွ ေရႊတြဲလြဲေငြတြဲလြဲ ခ်မ္းသာမႈျဖင့္ ေမာက္ မာ ႐ိုင္းစိုင္းတတ္ေသာ သူေဌး မၾကဴ မဟုတ္ သည့္ေဒၚၾကဴ၏ ေမတၱာလႊမ္းေသာ သီခ်င္း သံက ေဟာင္းႏြမ္းယိုင္နဲ႔ေနေသာ အိမ္ ေလး အတြင္းမွ အျပင္သို႔ လြင့္ပ်ံေနပါ သည္။
ထူးထူး
Source:Popularmyanmar.com
Share on Google Plus

About Editor

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment